elda_frankoyla_sex_odasi

Elda Frankoyla sex odası!!!!!Yine ben yani İlker size bi hikayemi daha anlatmak istiyorum. Bu kez de yine harika ve müthiş seksi bi öğretmenden…

Posted On

anne kız çok sexsiydi

Merhaba ben izmir karşıyakadan yazıyorum. Küçük bir kırtasiyem işletiyorum. İnanın başıma gelene kadar bu tür hikayelere inanasım gelmezdim. Sürekli olarak gelen bir kız…

Posted On

beni beklicektin

Bi gun okulda resim dersindeydik herkez azmisti her kes bi seylerle urasiyordu bi kizi sikistirip sikiolardi tamkarsimda bi kizin cillop gibi gotu vardi…..

Posted On

komsu

|BIR KOMSUMUZ VAR, BANA ABI GIBI BAKIYOR AMA BENDEN COKTA KÜCÜK DEGIL. DAHA YENI EVLENDI VE BEN SÜREKLI ONU DÜSÜNÜYORUM. BANYODA BILE GECENLERDE…

Posted On

mahallenin kaşarıyla

ben İSMAİL 18 yaşındayım ilk defa arbada ve bir bakireyi Siktim nasıl mı Kız arkadaşımı Her Zaman ki Gibi eve davet ettim ve…

Posted On

fantezi seks hikayeleri

ben çevresinde mulayim evinden işine işinden evine giden saman tipibiri olarak bilinen yakışıklı olmamla birlikte kadınlara olanilgisizliğimin kadınları tabi benimle ilişki kurmak isteyenlerinkafasını…

Posted On

muhteşem gül

Merhaba arkadaşlar ben murat yani 40 yaşında tipik bir aklrep burcuyum daha oncekı anımalrımı okuyanlar bilir iş yerımde süreklı msn nem acık ve…

Posted On

ali ve murat seks

BEN BALIKESİRDEN HAKAN KIRSEHIR UNİ OKURKEN ALI VE MURAT ISMINDE EV ARKADSLARIM VARDI MURAT BOS ZAMANLARINDA CALISTIGI ICIN EVE PEK UGRAMIYORDU ALIYLE TV…

Posted On

mavi gözlü dul kadın

Ben 19 yasında bı erkegım.2 sene önce yeni bı yere taşınmıştık annem ben ve kardesım kalıyorduk babam annemden ayrılmıştı.yenı tasındıgımız daırenın yan tarafında…

Posted On

tesadüflere yer yok

merhaba 30 yaşında mavi gözlü 1.73 boyunda evliyim. Birgün canım çok sıkılıyordu. bende kendi arkadaşım olan ahmeti arayayım, ne yapacağımızı söyler en azından…

Posted On