ben onu o beni eyi etti

GuNLERDEN PAZARDI CANIM cOK SIKILIYODU TV ?ZLERKEN B?RDEN KAPI cALDI KAPIYI AcTIM B?R DE BAKTIM NE GoRuYuM B?Z?M uST KOMsU SEHRA GEL?P sEKER ?STED? BENDE BANANE EV SEN?N NE ALIRSDAN AL DERKEN BEN ?cER? G?TT?M VE TV BAsINDA PORNO F?LM ?ZL?YOM VE B?RDEN GEL?P BAKTIgIMDA BEN HEMEN KAPgADIM VE NE OLDU DED?M O BANA NE ?ZL?YOM DED? BENDE H??c F?LM ?ZL?YOM DED?M DED?K? Ac Ac ?ZL?YEL?M B?L?YOM NE O HAD? AcTIM VE O sEKERLER? BIRAKIUP ?K? B?RA AIP YANIMA GELD? VE ONU SARHOs ETT?M SONRADAN BEN?M uSTuME ATLADI F?LM?N ETK?S?YLE B? DE BAKTIM BANA TECAVuZ ED?YOR VALLA B?LMEM ERKEKLER TECAVuZ EDER YOKSA KADINLARMI ANKAMADIM VE O sAsKINLILA KIZ BEN?M uSTuMDDE ZIP ZIP LIYODU VE SONUNDA AKTIM ?c?NE BAKTIM K?, KIZ BEN?M AKMAMLA KEND?NE GELD? VE NE OLDU DED? BEN H?c F?LM ?ZL?YOZ DED?M(BUNDAN 9 AY SONRA KIZ B?Z?M EVE BEBEKLE GELD? VE BEN ONA BU HANG? OROSPO COCUgUNUN BEBEg? DED? VE ODA BANA SEN?,N K? DED?) BUNDAN SONRA EVLEND?K VE ?L?sK?M?Z SuRuYOR OHHHHH

beni pisman etti 1

Beni pisman etti 1 Bu anlatacagim olaylar universitede asistanken basimdan gecti ve senelerdir hala tam etkisinden kurtulamadim. Hem masterimi yaparken para kazanmak hem de sevdigim ama bir turlu acilamadigim bir erkek arkadasima -o da asistandi- yakin olmak icin asistan olmustum. Danismanim Hulya Hoca ile bayagi iyi anlasiyor sayilirdik. Bir gun bana bir projeden soz etti, disaridan firma destekli ben de ilgilendigimi soyledim. Hulya Hoca birgun bir toplanti duzenledi, proje ile ilgilenlerle. Benden bir donem onceden Hale`de orada idi -ben hazirliki okudugumdan ayni yasta idik-. Zaten genelde kizlar arasinda hep bir cekememezlik olur, biz de aramizda ozel bir olay gecmemis olsa da pek hoslasmazdik birbirimizden. Toplantida beni sok eden bir sey oldu ve Hulya Hoca, Hale`nin tam yetkili proje lideri oldugunu acikladi, proje ayni zamanda onun bitirme calismasi olacakti. Cok sasirmis ve kizmistim, Hale`den emir alacak olmak ve onun bitirme calismasini yapmak hic hosuma gitmemisti. Ama kolay pes etmeyecektim. Bir sonraki toplantida artik Hulya Hoca yoktu, Hale ile ben bayagi tartistik ve bayagi sert cikistik. Iki gun sonra Hulya Hoca beni cagirdi ve eger asistan kalmak istiyorsam bu projede calismam gerektigini, Hale`nin proje lideri oldugunu ve onunla iyi gecinmem gerektigini soyledi. Caresiz kabul ettim, hem madden hem de ilgilendigim cocuga yakin olmak icin baska carem yoktu. Ayni gun ogleden sonra koridorda Hale`ye rastladim. Hulya Hoca`nin odasina gelsene konusalim dedi. Ben hocada orada sanip gittim, girince sasirdim odaya, cunku sadece Hale vardi. Hoca ile konusmussunuz herhalde bugun dedi haince bir gulumseme ile. Ben de evet projede kalmami istedi dedim. Hale “Herhalde benimle iliskin hakkinda da birkac laf etmis” deyince basimdan asagi kaynar sular dokuldu. Anladimki Hulya Hoca beni nasil fircalayip zorladigini ve tum dediklerini ona anlatmisti. Hic ses cikartamadim o anda, saskinlikla Hale`nin karsisinda ayakta bir cocuk gibi bekliyordum, o da sandalyede bacak bacak ustune atmis sinsice beni suzuyordu. Herhalde projede kalmanin benim onayima bagli oldugunu biliyorsundur dedi. Dilim tutulmus gibiydi, aglamak uzere idim, asistanligi kaybetmek benim icin her seyin sonu gibiydi. “Projede kalmak istiyorum, nolur Hale” dedim. Biliyorsun sana ihtiyacim yok projede, seninse benim iznime ihtiyacin var dedi. Ne kadar istedigini gostermelisin dedi. Tamamen yikilmistim, dizlerim titriyor, ayakta zor duruyordum. Sonunda aglamakli gozlerle Hale`nin karsisinda diz coktum ve “Ben ettim sen eyleme Hale, nolur beni affet” dedim. Hale hafifce gulumsedi ve “Aferim, dogru yoldasin ama daha cok caba gostermen lazim” dedi. O anda acik yazlik terligini oynataraktan digerinin uzerine attigi sag bacagini hafifce ileri uzatti. Ben artik aglamaya baslamistim, egildim, ve Hale`nin ayagina dogru yonelttim basimi. Ayaga kalkti o sirada, ben de iyice egilmek zorunda kaldim, ayaklarina kapanip “Hale yalvariyorum sana ne olur projede kalmama izin ver” demeye basladim. Hale “Ne oldu kopek, iki gun once bana kafa tutuyordun simdi ayaklarima kapanmis yalvariyorsun. Anladin mi bana rakip olamayacagini” dedi. Ben evet diyerekten yalvarmaya devam ediyordum. O gunden sonra iplerim tamamen Hale`nin eline gecti ve 1.5 sene tum proje boyunca beni turlu sekilde pisman etti ona ilk karsi ciktigima. Ilk olarak, bir sonraki toplantida herkesin onunde ondan gecen toplantida yaptiklarim icin ozur diledim, affetmesini umdugumu soyledim. Daha sonra 1.5 sene boyunca bana hayatimin en kotu donemini yasatti, onlari da baska bir sefer de yazacagim, bunlari yazip rahatlamaya gercekten ihtiyacim var

abimgil bana çiftlikte tecavüz etti

merhaba değerli  Mobil Porno Hikayeleri seks hikaye okurları  .ben urfadan buse biz 3 kardeşiz en büyük abim 25 diğer abim 19 yaşında bi gün çiftliğe gittik üstüm çok kapalı değildi abim yanına çağırdı gittim (bu sırada da annemler gitmişti )ondan sonra abimler bni soydular korkuyordum ve beni sikmeye çalıştılar ama çok çırpındığıım için olmuyordu sonra beni tavandan bi ip sarkıtıp köpek pozisyonanuna getirdiler bide iğne yaptılar bnm hareket edecek durumum yoktu.( sex hikayeleri ) zaten hareket edemiyordum bağlıydımm sonra bizim köpeği getirdiler ne yapcaklar diye mereak ettim bi baktım köpek bni götümden sikiyo bide acayip hızlı nasıl bağrıorum bilemezsiniz sonra bni çözdüler ahıra gittik atların oraya bni bi bağladılar yinedomaltıp hareket edemiyorum at bni sikmeye bi başladıı alatamam size siki yarım metreye yakın götüm patlıcak sandım acayip oldum bide bi sikiyo makine gibi sonra abim geldi onunkide kalın biri önden biri arkadan 5 saat böyle devam ettiler sonra bn hala cıplakken onlar bi dinlenip geleceklerdi bu sıradada at bni sikiyo ama atın siki kocamann ya anlatmamam.( erotik sex hikayeleri   ) hepsi girmedi ilk başta sonra 1 saat at sikti sonra abimler geldi bi sefer köpek sikti derken sonra abimler sonra bni yatak odama götürdüler bn ağlıyodum hoşuna gittimi dediler cevap vermedim sonra eğer anneme anlatırsan seni ömrün boyunca sikeriz.  dediler 1 hafta götümün üstüne oturamadımmm

kadın resmen bana tecavüz etti

Mobil Porno Hikayeleri Sex hikayeleri sitesine hoş geldinizSitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsinizHer kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize beklerizŞimdi Hikayemizi okumaya geçelimkadın tecavüzüne uğradımben marmaris de yaşıyorum 28 yaşındayım bir gece deniz kenarında otururken 40 yaşlarında bir kadın geldi yanıma oturdu biraz sonra sohbet etmeye başladık saat geç olmuştu bana biraz içkili olduğunu söyleyen eda beni eve götürürmüsün dedi bende sevinerek kabul ettim beraber evine gittik kapıyı eşi actı ben tam gidirken beni içeri davet ettiler bende biraz şaşkın içeri girdim eşi murat bana bir bardak içki koydu eda bu arada üstüne rahat bir şeyler giymek için içeri gitti ben muratla içkilerimizi yudumlarken eda üzerinde ince bir gecelik ile geldi kendisine içki koydu ben olayı anlamaya başlamıştım çok heyacanlanmıştım eda benim oturduğum koltuğun yanına oturdu bacak bacak üstüne atınca her yeri görünüyordu bu arada bende uzun boylu atletik yapılı birisiyim sohbet başladı bir ara murat ben bir duş alacağım diyerek içeri gitti ben eda ile yalnız kaldım tabi eda bu fırsatı kaçırmayalım diyerek üzerindekileri çıkartıp yanıma geldi ve sevişmeye başladık ben edanın üzerinde onu yalıyordum ki murat geldiğini gördüm murat devam der gibi bir işaret verdi daha sonra oda gelip beni okşamaya başladı tabi o gece murat ve ben edayı sabaha kadar 3 er kez siktik ikimizinkinide aynı anda aldığında deli gibi bağırıyordu işimiz bittiğinde uyuya kaldık sabah kalktığımda yanımda kimse yoktu tam kalkmak üzereyken eda içeri girdi elinde kahvaltı tepsisi vardı bana kahvaltını iyi yap seni bırakmam dedi bende memnun olmuştum tabii biraz sonra muratı sordum işe gitti dedi bana sen duşa gir sana birazdan süprizim olacak dedi bende dediğini yaptım duşdan çıktım yatağa yöneldim eda elinde bir çok sex aleti ile karşımda duruyordu ilk önce ona masaj yapmamı istedi ben masaj arkasındanda onu becerdim o sırada kapı çalındı bana süprizin geldiğini söyledi ben merakla yatakta beklerken kapıdan içeri 30 lu yaşlarda sarışın bir kadın girdi eda onu soydu bana seninle bir oyun oynayalım dedi ok dedim beni yatağa bağladılar önce saatlerce birbirlerirni sevdiler yaladılar aletlerin yardımıyla birbirlerini becerdiler sonra bana gelip yalamaya başladılar kaç kere boşaldığımı biblmiyorum beni çözmüyorlardı öğlen arasında yemek getirdiler ama onu bile kendileri yedirdi artık bileklerim acımaya başlamıştı kelepçelerden bir ara uyuya kalmışım geceye doğru eda larığn beni yalamasıyla uyandım sabaha kadar sırayla üstüme çıkıyorlardı yalmalar ağlamalara dönüşmüştü murat 3 günrlüğüne şehir dışına çıkmış o gelene kadar öyle kalacakmışım ve bana çok para vereceklermiş falan herşey bir yana eğer dediklerini yapmassam bana elindeki aletleri sokacaklarını söyleyip tehdit ediyorlardı 3 gün boyunca bana bu şekilde tecavüz ettiler bilerlerim vücudum mos mor bir şekilde kaldım arada bir elyerindeki vibratörleri bana değdirdiklerinde duyduğum korku başka bir şey arada bir beni arayıp çağırıyorlar ben gidiyorum iyi para veriyorlar bazende beni başka ailelerin yanlarına gönderiyorlar bir başka sefere size başka bir aile ile olanları anlatacağım artık bir sürü sex aletim var çağııranlardın evine tamirci gibi çantamla gidiyorum.

gece vakti tecavüz etti

Selam. Ben Yusuf 16 yaşındayım ve İstanbul da oturuyorum. Anlatacağım olay tamamen gerçektir ve ben bunu 2 sene önce yaşadım . Yani ben 14 yaşımdayken. Biz o zamanlar İstanbul a yeni taşınmıştık ve benim buraya alışmam biraz aman aldı. İstanbul a gelir gelmez okulum belli oldu ve daha sonra dershaneye yazıldım ama dershanem Kadıköy de olduğu için otobüsle gidip gelmek zorundaydım. Dershanede öğlenci gurubundaydım ve akşam geç saatte çıkmasak bile havanın karardığı zamanlardı ve ben karanlıktan çok korkardım üstüne bide içinden geçmek zorunda kaldığım bir ara sokak var ve inşaattan gelen sesler açıkçası beni korkutuyor. Neyse ki alışmaya başladım İstanbul a ama karanlık hala en büyük korum olmaktan çıkmıyordu. Günler geçip giderken yine dershane çıkışı otobüse binmek için durağa doğru ilerledim. Otobüsü beklerken de ayakkabımı bağlıyordum eğilme pozisyonundaydım yani ve pantolonum az biraz dar olduğu için popom açığa çıkmış belli oluyordu . duraktaki bir iki erkeğin bana baktığını sezdim ve rahatsız oldum. Otobüs geldiğinde duraktaki herkesle beraber otobüse bindim . otobüs tıklım tıklımdı. Bende de günün yorgunluğuyla ayakta kalacak hal kalmamıştı ve bir yere dayanma ihtiyacı duydum. Bu yüzden zar zor en arkaya gittim orası da tıklım tıklım doluydu. Yanımda tahminen 20-25 yaşlarında iki üç adam vardı ve ben tam ortalarındaydım. Tutunacak bir yer aradım ama bulamadım çünkü hem çok kalabalıktı hem de tutunacak bir yer bulsam bile kolumun yetişemeyeceği bir yerdeydim. Otobüs her hareket ettikçe yalpalanıyor ve sağa sola hafiften düşmeye başlıyordum. Bu arada popom olduğundan fazla büyük olduğu için arkamdaki adama değiyordu zaten dar pantolonla iyice açığa çıkan popom otobüs her hareket ettiğinde çok hafif sallanmaya başlıyordu. Benim ineceğim durağa az kalmışken az biraz trafik sıkıştı ve ben eve geç gideceğimi anladığım için evdekilere telefon ettim. Daha sonra az olan trafik artık iyice sıkışmıştı ve içinden çıkılmaz bir hal almıştı. Vakit ilerlerken arkamda bir sıcaklık hissettim sanki birisi bana sürtünüyor ya da eliyle hafif baskı yapıyor gibiydi. Ama bozuntuya vermedim nasılolsa otobüsteyiz yanlışlıkla olmuştur diyordum. Ben sanki sesimi çıkarmadıkça adam eliyle her yerimi dolaşıyormuş gibi hissediyordum ama bir şey diyemiyordum çünkü ben çok utangaç bir tipim öyle şeyleri toplum içinde dile getiremem zaten bayağı korkmaya başlamıştım. Adam çok ileriye gidiyordu bu sefer dar pantolonun üzerinden bacaklarımı ellemeye başladı. Ben sesimi çıkarmadıkça daha cesaretleniyor ve beni avuçluyordu. Bu durumdan çok rahatsız olmuştum ama neyseki ineceğim durağa gelmiştim ve gerçekten çok rahatlamıştım birden. Beni elleyen adamın suratını görmemiştim zatende bakmadan direk inicektim otobüsten. Sonunda otobüs durdu ve kapılar açıldı. Hemen indim ve derin bir nefes aldım. Ama hava karanlıktı ve ben ara sokakta tek başıma gidiyordum . ortalık sakin gibiydi . yavaş yavaş adımlarla giderken birinin arkamdan yaklaştığını hissettim ama dönüp bakmadım . arkamdan gelen kişi adımlarını hızlandırmaya ve bana doğru yaklaşmaya başlamıştı . hiç tepki vermedim. Derken bir el beni tuttu ve kenara çekti eliyle ağzımı kapadı ve bana eğer sesimi çıkarırsam beni öldüreceğini söyledi. Böyle bir şeyle ilk kez karşılaşıyordum ve gerçekten şok olmuştum zaten bağırıp çığlık atsamda bu sokaktan geçmeyen hiç kimse sesimi duyamazdı. İyice korkmaya başladım ve beni rahat bırak hiç param yok yemin ederim dedim . birden sesi yükseldi ve paranı istemiyorum o güzel götünü siksem bana yeter dedi . şok olmuştum ve yalvarmaya başladım. Ne desem boştu adam kafaya koymuştu bikere bunu anlayınca sustum zaten adam bana iyi bi tokat atmıştı . eğer susmaz ve dediğimi yapmassan seni buracıkta öldürürüm dedi. Sustum ağzımı bıçak açmıyordu sadece ağlıyordum. Adam bi tokat daha attı sus lan ağlama dedi . adam pantolonunun düğmesini açtı fermuarı çekti ve o koca yarağını çıkardı . görünce koktum ve geri çekilmek istedim ama adam izin vermedi sert bi tokat attı ve diz çöktürdü bana yala dedi ağzına al yoksa pişman olursun dedi . korkarak ağzıma aldım . yala ulan orospu diye bağırdı. Yalamaya başladım ohh uff diye sesler çıkarmaya başladı . yarağı çok büyüktü ve garip bir tadı vardı . 5-6 dakika sonra alıştım ve hızlı hızlı yalamaya başladım . adam zevkten dört köşe olmuştu ve sadece inliyordu. Bu benimde hoşuma gitmişti . ilk kez böyle bir şey yapıyordum ama bu hiç bitmesin istiyordum. Yavaş yavaş o korkum zevke dönüştü ve bende inlemeye başladım. Adam bana baktı ve sırıtmaya başladı sende zevk aldın dimi orospu dedi sesimi çıkarmadan yalamaya devam ediyordum. Artık alışmıştım ve gitgide zevk alıyordum bundan aşağıya inip taşaklarını yalamak istedim ikisinide ağzıma aldım adam artık iyice zevke gelmişti. Tam boşalıcaktı ki beni ayağa kaldırdı se soyun dedi bende daha önce hiç boyle bi olay yaşamadığım için korktum ve sesimi çıkarmadım adam sertçe bi tokat attı ve soyun ulan sikmeden bırakmam seni dedi . ne yapacağımı bilemedim sotunmaya başladım . adam iştahla büyük popoma baktı ve bir off çekti . göte bak ulan hayatımda boylesini görmedim biraz kıllı ama iyi sikilir bu göt dedi ve yarı çıkmış boxer ımı iyice sıyırdı deliğimi yalamaya başladı çok zevk alıyordum inlemeye başladım ve daha hızlı yalamasını söyledim. Güldü ve demek zevk aldın ha merak etme orospum yapıcam seni dedi. Yalamayı bırktı sikinin başını tükürükledi ve sokmaya çalıştı ama olmadı çok dardı götüm. Zorladı ama olmuyordu çok acı çekiyordum ama bi yandan da olmasını istiyordum. Son çar eliyle ağzımı sıkıca tuttu ve zorlamaya başladı ben hem çok korkuyor hemde bir an önce olması için can atıyordum. Sonunda bütün gücüyle kökledi ve içime girdi. O an hissettiğim tek şey içimde bir şeylerin yanmasıydı . çok ama çok acıyordu götüm ve avazım çıktığı kadar bağırmak istiyordum . ama eliyle ağzımı sıkıca tutmuştu. Götümden kanların süzüldüğünü hissettim zaten götüm acaip bi şekilde acıyor ve yanıyordu . adam zevke gelmişti ve hızlı hızlı nefessiz sikiyordu aradan 5 dakika geçmişti hiç durmadan sikiyordu beni . ben acıdan hiçbir şey hissetmemiştim en başları ama sonra hafiften zevk duymaya başladım . acom halen dinmemişti ama olsun zevk almaya başlamıştım . ne olduğunu anlamadan birden içimden aniden çıktı ve direk ağzıma verdi 2 saniye sonra ağzıma bütün döllerini boşalttı . yanlışlıkla yarısını yuttum ama tradı garip ve güzeldi geri kalan yarısını da yutum çok zevkliydi son kez bii saxo daha çektim çünkü çok hoşuma gitmişti. Daha sonra toparlandı ve sadece güzel götün varmış dedi ve gitti . ogünden sonra onu birdaha görmedim ama çok yarak yedim özellikle de saxo çekmeye bayılıyorum . eğer sende istanbuldaysan ve araban varsa bana mesaj at saxo çekmekten büyük zevk duyarım. E posta adresim [email protected]/* */ bana buradan ulaşabilrsiniz.İsim : can

Azgın hatun resmen tecavüz etti

33 yaşında uzun boylu esmer yakışıklı bir adamım,5 yıl önce bir firmada çalışıyordum,Devamlı müşterimiz firma sahibi bir mühendis arkadaşım vardı. Eşi evin doğramalarının değiştirilmesini istemiş. O da benim isim ve adresimi vermiş. Kafana göre beğendiğin şekilde yaptır diyerek adresimi tarif etmiş. Sekreterimiz telefon ederek bir bayan misafirim olduğunu söyledi. Davet ettim. Konuştuk. İlk önce evden ölçü almamız gerektiğini ona göre modellerine karar verip fiyatlandırmamız gerektiğini açıkladım. Akşamları müsait olduğunu akşam beklediğini söyledi. Zaten sosyete bir aileydi. Doğal olarak gündüzleri partiler toplantılar derken yoğundu. Akşam oldu. Saat 20:00 gibi telefonla önden arayıp gittim. Ölçüleri aldım. Israr etmesine rağmen oturmadım çıktım. Ertesi günü tekrar ofise geldi. Fiyat teklifini verdim.
Eşi ile de görüşüp karar vereceğini söyledi. Yarım saat kadar oturup çıktı. Ertesi gün tekrar geldi. Görüştüğünü ve kabul ettiğini yapılması gerektiğini söyledi. Ben de tekrar hassas imalat ölçüsü almamız gerektiğini söyleyip müsait olacağı saati sordum. Yine gündüz yoğun olduğunu ve akşam gelmemi söyledi. Yalnız iki gün sonraya gün verdi. İki gün sonra tekrar evine gittim. Dekolte bir kıyafetle karşıladı. Ne yalan söyleyim içim gıcıklandı. Ama prensip gereği olmazdı. Ayrıca eşi de daimi müşterimizdi. Hemen metreyi aldım pencerelere yöneldim ölçü almak için. Acelen ne bir şeyler içelim dinlen sonra alırsın dedi. Hayır bir an önce alıp çıkayım dedim. Ölçüleri almaya başladım. Bu hemen bardan içkileri hazırlamış. İşim bitti tam çıkacağım durdurdu. Nereye gidiyorsun bir şeyler içelim dedi. Eşiniz gelir ayıp olur. Ayrıca işteyken içmem dedim. Saat akşamın 9 u oldu, mesai bitti. Ne işi dedi. Kırmayın beni. Ayrıca eşimde burada değil. Her zamanki gibi şehir dışında dedi. Kabul ettim oturdum. Viskimizden yudumlarken o da hayat hikâyesini anlatıyordu. Eşinin ilgilenmediğini, devamlı şehir dışına çıktığını, geldiğinde de toplantılar gazinolar derken geç saatte ve sarhoş geldiğini, ilgilenmeden arkasını dönüp yattığını anlattı. Kendisi 23 yaşındaydı. Ben 25 yaşındaydım. Eşi galiba 30 lardaydı. Benimle değil eşi ile bunları görüşüp çözüm bulmasını önerdim. Başladı ağlamaya. Bende bir kadınım, benim de ihtiyaçlarım var dedi. Siz bile dinlemek istemiyorsunuz. Ben çok mu çirkinim ya diyerek ağlıyordu. Yok hayır tam tersine çok güzelsiniz dedim. Sarılarak ağlamasına devam etti. Ne olur derdime çare diyordu. Ben de olmaz dedim. Siz evlisiniz ve eşiniz benim devamlı müşterim, yüzüne nasıl bakarım dedim. Hayır dedi. Bu gün bu iş bitmeli yoksa kafayı yiyeceğim dedi. Ben hemen kalktım. Alkolün etkisiyle rahat ve cesur davranıyordu. İşler sarpa sarmadan çıkmalıydım. Hemen kapıya yöneldim. Yalvarıyordu kal diye. Kapıyı açtım merdivenlerden inecektim ki beni durdurdu. Gidemezsin göndermem dedi. Giderim durduramazsın dedim. Hayır dedi. Be zaten rezil olmuşum dedi. Eğer bir adım daha atarsan üstümü başımı yırtar bana tecavüze kalktı diyerek çığlık atarım dedi. O an çivilendim kaldım. Tüylerim diken diken olmuştu. Acaba gerçekten yapar mıydı? Yoksa blöf mü yapıyordu? İki soru kafamda seri şekilde dönüyordu. Alkollüydü. Her şeyi yapabilirdi. Bu devam etti. En azından içeri gir biraz daha zaman ayır bana. Bir iki kadeh daha içelim dedi. Tekrar içeri girdim. Kapıyı kilitleyip anahtarı aldı. Çıksan bile başına bela olurum. Ben bir duşa girip geleceğim sen içmeye devam et dedi. İnan dediğimi yaparım. Ben duştayken gitmeye kalksan bile polise giderim. Üstüm başım yırtık halde ve bayıldığım ancak gelebildiğimi söylerim. Sen bilirsin. Al istersen anahtarı diyerek önüme attı. Duşa girdi. Nedir bu başıma gelen diyerek kendi kendime hem düşünüyor hem de hırsımı içkiden alıyordum. İlk defa bir bayanın tacizine uğruyordum. Resmen tecavüzdü bu. Zorla tutulup sekse zorlanıyorum. Buna tecavüz denmez de ne denir? Üzerinde havlu sarılı şekilde geldi. Kendi de bir içki alarak yanıma oturdu. Sarıldı. Beni affet, başka çarem yok, benim tarafımdan bir bak olaya ne olur dedi. Aslında bu yaşta bir kadının ilgisiz kalması çok kötü bir şeydi. O haklıydı ama çözüm yolu yanlıştı. Beni de bu yanlışa ortak etti. Yavaşça dudaklarımdan öpmeye başladı. Bir yandan da gömleğimi çıkarıyordu. Üzerindeki havluyu sıyırıp çıkardı. Bembeyaz göğüsleri muhteşemdi. Uçları arzu ile dimdik olmuştu. Islak saçları omuzlarından kıvrım kıvrım dökülüyor çok seksi görünüyordu. Hiçbir erkeğin dayanamayacağı kadar muhteşemdi. Gömleğimi ve pantolonumu çıkardı. Sanki tadını çıkara çıkara yapmak istiyordu. Acele etmiyor işi uzatmak istiyordu. Tekrar yarım kadeh daha doldurdu bardaklarımıza. Hem yudumluyor hemde benimkini oynuyordu. Bir ara göğüs uçlarımı yalamaya başladı. Bir yandan sikimi oynuyordu. Çıldıracak gibi oldum. Bende saçlarından tutum dudaklarından uzun uzun öptüm. Yavaşça boynunu yalayarak omuzlarına indim. Titriyordu. Nefes alışverişi hızlandı. Yere yatırdım göğüslerini yalamaya başladım. Arada bir kollarını kaldırıyorum koltuk altlarından da yalıyordum. Böyle yapınca daha da titremeleri artıyordu. İnlemeye başladı. Saçlarımdan tutarak beni yönlendirmeye çalışıyordu. Aşağı doğru yalayarak inmeye başladım. Tam amına geldiğimde bir ara verdim. Çıldırdı. Manyak neden bırakıyorsun diye inledi. Zevk alması artsın diye beklentiye sokmak için yapmıştım bunu. Ve sonuç verdi. Bacaklarını kaldırdım. Ayak parmaklarından başladım yalamaya. Yavaşça içten aşağı doğru iniyordum yalayarak. Amının dudaklarına orta düzey öpücükler konduruyordum. Her dokunuşumda kasılıyor titriyordu. Yavaşça dudakları ayırdım klitorisine dilimin ucuyla dokunarak başladım yalamaya. Çıldırıyordu. Öyle hareketlendi ki zor zapt ediyordum. Ağzımı tüm dayadım hem somuruyor hem ağız içinden dilimi klitorise sürtüyordum. Arada bir göt deliğinden yukarı doğru dilimi sürtüyordum, çıldırıyordu. Bacaklarını omzuna doğru yasladım. Göt deliğiyle amının deliği arasındaki bölgeyi yalamaya başladım. Çılgına döndü. Kalçasını yukarı kaldırıp müthiş bir kasılmayla boşaldı. Acayip titriyordu bacakları. Nefes nefese kalmıştı. Doğrolup beni yere uzatıp üstüme ters dönerek çıktı. Bende seninkini yalayacağım dedi. Kafamı bacaklarının arasına aldı başladı benimkini yalamaya. 69 pozisyonunda yalaşmaya başladık. Alttan ben onun amını yalıyorum o üstten benim sikimi yalıyordu. Amından klojen sıvısı akıyor bende şehvetle yalıyordum. Size bir sır vereyim. Temiz bir amın klojeni o kadar hoştur ki, anlatamam. Kendine özel tadı ve kokusu vardır. Yalayanlar bilir insana ayrı bir şehvet duygusu katar. Ben çok severim yalamayı. Derken ikimiz de birlikte boşaldık. Üzerimden yana doğru çekilerek yattı. Bacaklarını omzuna doğru çekerek hadi devam edelim diyerek davet etti. Yavaşça benimkini içine doğru soktum. İçi sıcacıktı. Yavaş yavaş tempo almaya başladım. Başını bir sağa bir sola dönderiyor yılan gibi kıvrılıyordu. Tempoyu hızlandırdım kudurdu iyice. Tekrar kasılarak boşaldı. Ben tam boşalacakken az önce göt deliğimi yalarken içim bir hoş oldu dedi. Oradan yaptın mı hiç dedi. Evet dedim. Bende tatmak istiyorum dedi. Bacaklarını iyice kaldırarak başladım göt deliğini yalamaya. Dilimin ucunu yavaş yavaş sokup çıkarıyordum. Bu çıldırıyordu. Dilimle sikiyordum onu. Delik yavaş yavaş kendini gevşetmeye başlayınca parmağımla devam ettim. Önce tek sonra çift parmağımı sokup çıkarıyordum. Tekrar tükürdüm deliğe. Benimkini uzattım iyice yala bol tükmüklü yala dedim. Yalamaya başladı. Benimki sırılsıklam tükmük olmuştu. Tekrar kıçına tükürüp benimkini yavaş yavaş sokmaya başladım. Delik dar ve hiç girilmemiş ti. Beklete beklete soktum. Canı yanmadımı yoksa belli mi etmedi bilmiyorum. Yada uzun süredir sexe aç olduğundan hissetmedi. O şekilde arkadan girdim. Bir yandan götten sikiyorum bir yandan da amını elimle okşuyordum. Ben ondn önce boşaldım. Zaten sokmaya uğraşırken ben yaklaşmıştım. Devam ettim. Bir yandan da sikim inerse endişesindeydim. Bu eliyle benim göğüslerimi okşayarak zevk oranımı artırmaya çalışıyordu. Ben tekrar toparladım. Yaklaşıyordum çabuk ben geliyorum dedim. Gel bende geliyorum dedi. Der demez boşaldık. Yorulmuştum. İçinden çıkarmadan üzerine doğru yattım. Saçlarımı öpüyordu. Çok mutluydu. Kalktık duş aldık temizlendik. Biriki bir şeyler atıştırdıktan sonra tekrar başladık. Sabaha kadar devam ettik. O kadar dua ediyor o kadar teşekkür ediyordu ki mutluluktan. 3 ay birlikte olduk. Şirketin başka bölge müdürlüğüne atanmam nedeniyle ayrıldık. 1-2 sene telefonlaştık ondan sonra görüşmedik.

izmir escort
izmir escort bayan
escort izmir

Karımı Parça Pinçik Etti

Merhaba, ben İstanbul’da yaşayan evli bir beyim. Maddi olarak çok iyi yerlerde sayılırım, fakat evliliğim hiçte bunun yansıttığı gibi değil. Sürekli kurduğum fantezilerimin hiçbiri elle tutulur bir hal almıyor. Şimdi sizlere karımı nasıl bir erkeğin kollarına bıraktığımı paylaşmak istiyorum.
Karım tesettürlü fakat bir akraba firmasında çalışıyor. Maddi olarak oldukça zengin bir aile diyebilirim. Bir gün bir toplantı sonrasında dışarıda olduğum bir öğlen yemeği vaktinde karıma uğramak istedim. sürpriz olsun diye aramadım tabi ve apar topar iş yerlerine gittim büyük bir bina giriştekiler v.s. tanıdıklarından dolayı rahatlıkla odasına kadar gelebilmiştim. Karımı odasında göremeyince sekreterine sordum. Sekreter az ileride bir masa kenarında oturan karımı bana göstermişti. Karım sandalyeye öyle oturmuş ki etrafındaki erkekler onu sikecek bakışlar atıyorlardı. Karımın tesettürünü çıkarıp bir kenara attıktan sonra karımı parça parça sikmek istiyorlardı. Bakışlarından anlıyordum.
Karımı gözümün önünde parça pinçik etti seks hikaye
Karımı akşam evde güzel bir iştahla sikerken bacaklarını kaldırıp amcığına pompalarken ona seni başka erkeklerin siktiğini düşledim bugün dedim. Karım ilk sert bir tepki verse de amcığı sike sike onu zevke getirtip bunu düşünmesini sağladım. Sonra ki bir hafta boyunca karımı hunharca sikip bu düşünceyi ona kabul ettirdim. Sonunda karımı ikna edip onu başka bir erkeğin kollarına bırakmak için yola çıktık.
İnternet üzerinden karınıza masaj yapabilirim adlı bir linkle çıktığımız bu yolculukta karımı her bulduğum fırsat da sikmiştim. Karımsa kendini sürekli masör arkadaşa sakladığını söylüyordu. İnternetden tanıştığımız masör karınızı benim kollarıma bırakın ve geçin izleyin sonra diye iddialı bir şekilde konuşmuştu. Çok merak ediyorum karıcımı nasıl sikecekti.
Masörün yanına vardığımıza bizi sıcacık bir karşılama bekliyordu. Biraz oturduk konuştuk ve güvenimiz arttı. Masör masajı nasıl yapacağını da bize anlatarak aklımızda ki soru işaretlerini kaldırmıştı. Karıcım sessiz bir şekilde dnliyor ve biraz da utanıyordu. Masörün işaretiyle kapalı bir spa odasına geçtik. Heyecan dorukta ve kaslı yiğido masörün dimdik yarrağı karımla benim kadrajımdaydı. İçeri geçtiğimizde masör bey artık karınızı soymaya başlayın diye beni telkin etti. Ben de yavaş yavaş karımı soymaya başladım. O dantelli külotunu çıkarırken masör elini uzatıp kalçasınından tuttuğunda karıcımın çok heyecanlandım ve sikim taş gibi oldu. Masör şimdi sıra bende deyip beni de siz soyunduracaksınız beyefendi diyerek beni zor bir durumda bırakmıştı. Ben sadece karımı sikecek diye düşünürken herif bize de göz koymuş gibiydi. Yavaş yava üstünü çıkardıktan sonra masörü sadece boxer ile bırakmıştım. En sonunda boxerı gelince kap kalın yarrağı boxerı delecek gibiydi. Karım o yarrağı yavaşça yuvasından çıkar diyerek dudaklarını ısırıyordu. Dudaklarımla boxerını çekerken yarrağı suratımdaydı masörün. Masör sonra şimdi karıcınla ilgilenceğim diyerek karımı kolundan tutup uzandırdı. Yavaş yavaş okşamaya ve götünü sıkmaya başladı. Karımın tüm vücudunu kremleyip deliğiyle 20 dakika boyunca oynadı. Karımla göz göze oturuyor ve ben elim sikimde 31 çekiyordum. Masör karımı br orospu gibi altında oynatıyor ve zevkten zevke sokuyordu. En sonunda şimdi amcığını sikeceğim hanım efendi ve kocanıza bunu izleteceğim diyerek yarrağını deliğine sokmaya başladı karımın. O kocaman yarrak karımı çok zorlamıştı resmen delip geçmişti. 5 dakika geçmemişti ki karım adamın altına ah ah şap şap şap sesleriyle çığlık ata ata sikiliyordu. Karımı saatlerce sikmiş ben de yarrağımı çıkarıp 31 çeke çeke kendimden geçmiştim. Karımı parça pinçik eden masör götünü kıpkırmızı etmişti karımın.
Karımı gözümün önünde siken masörle vedalaşıp oradan ayrılmıştık. Karımla aramda artık çok farklı bir bağ vardı. Bu yaşadığımız seks hikayeleri bizim için bir milat teşkil ediyordu. Hikayemizi okuyup bizi daha da heyecanlandırdığınız için teşekkürler.

Kocam tatmin etmeyince komşum brazzers yıldızı yardım etti

Seks hayatı her insana ihtiyaç şeklinde gelen, ergenlikten Türkçe altyazılı porno sonra yaşanmaya başlayan bir ihtiyaçtır. Tıpkı yemek yemek nasıl bir ihtiyaçsa, seks yapmak da sizler için bir ihtiyaç haline gelmiştir buna eminiz. Bu sebeple de seksten vazgeçemeyeceğinizden eminiz. Her erkek bir çok kadınla seks yaparak farklı tatlar almak ister. Ancak hayatımızın bir döneminde genelde evlenir ve yuva yaparız. Bu sebeple artık eşinizle düzenli bir hayatınız olmak zorunda kalır. Seks brazzers porno hayatınız tek bir kişiye bağlı olarak geçer. Her ne kadar insanlar tek kişiyle seks yapılmayacağını düşünürse bile arada farklı heyecanlar yaşayarak değişik durumlarla aranızdaki isteğin gitmemesini sağlayabilirsiniz. Ancak eğer kendinizi tatmine tme isteğinizden de vazgeçemiyorsanız, kesinlikle sitemize uğramanız gerektiğinizi belirtmek isterim. Sitemiz sayesinde ücretsiz pornoları en hızlı ve en kaliteli şekilde public agent izleyebilirsiniz. Sitemiz sayesinde sıkıcı gecelere artık veda edebilirsiniz.