cıtırım benim

Merhaba. daha ewwelden yayaınlanan 3 olayımdan sonra gelen meaillerden sonra güzel arkadaşlıklarım oldu.sürekli mailler aldım.ama içinden cıtır diye birisi telefonunu bırkamış ve görüşmek…

Posted On

Benim İçin Bir İlkti

Slm:) Ben şu anda bursada yaşıyorum, size anlatacağım bu hikaye tamamen gerçek ve benim istemedende olsa ilk deneyimimdi, neyse hikayeye geçelim; Ben 14-15…

Posted On

hemsirem benim

HEMŞiREM BENiM merhabalar ben istanbuldan seçkin bir kış günü akşamı arkadaşıma gitmiştim ve dönüşte hava yağmur yağıyordu trafik sıkışıktı e 5 yolunda kozyatağı istikametine…

Posted On

Benim azgın ve yakışıklı abim

Benim azgın ve yakışıklı abim. Merhabalar ensest hikaye okurlarına bakmak istiyorum. Toplanın sizlere özel bir seks hikayemden bahsedeceğim. Ben emel şans eseri girdiğim…

Posted On

Benim malı bir bakireye soktum

Ben 19 yasında 180 boy 80 kiloyum esmerim ve baya bi sexyim neyse hikayem gecen hafta yasadıım bir olay.internette geyik olsun die chat…

Posted On

Teyzemi Sikerken Kızıda Benim Oldu

Merhaba Öncelikle Sitenizi ilk defa ziyaret ediyorum fakat çok etkilendim.Sizlere Hazırladığınız bu site için Şimdiden teşekkür edrim.Bundan Yaklaşık üç ay önce havaların çok…

Posted On

Kardeşim Dul Kalınca Benim Oldu

Selam seks hikaye severler. Sizlere kardeşimle yaşadığım seks hikayemi anlatmak istiyorum. Kadeşim evli bir bayandı ama bir süre önce kocasında ayrıldı. Benim yanımda…

Posted On

Buda Benim Travesti Sex Hikayem

Adım buse ve yazacağım hikaye baştan söylemek isterimki bir travesti sex hikayesidir ve zaten başlığımda da bunu hissettirdiğime inanıyorum evet ben bir travestiyim…

Posted On

benim melegim!

Merhaba ben hasan. Hayatimi deyistiren olaylari size anlatmak istiyorum. Ben 22 yasindayim ve okuyorum. güzel bir iliskiden sonra (maalesef askim öldü) uzun zamandir…

Posted On