super baldizim baldan tatli

“40 Yaşındaki Aşkım mehaba size geçenlerde yaşadıgım ve çok zevk aldıgım bi anımı anlatıcam . Arkadaşım yaş olarak benden bi hayli yaşlı olmasına ragmen çok bakımlı ve güzel bi bayan fizigi de oldukça güzel iri göüslerini güzel yüzü ve tabi çok hoş olan kalçaları, yine güzel bi havada birlikte spor yapıyoduk ve ben onun partneri olmaktan çok hoşlanıyorum ve kendisine söylüyordum özellikle yer hareketlrinde kalçaları iyice ortaya çıkıyor ve ya domalıyo yada önümde yatıp kalçalarını geri çekiyodu işte o gün ben çok arzuladıgım ve galiba çok derin bakmışım ve fark etti beni deyil aletim kalkmaya başlamış ve şortumu zorladıgı için çok hoşuna gitmiş ben fark ettiyimde çok utandım bunda utanıcak bişey olmadıgını ve kendisinin de uzun zamandır beni arzuladıgını söyledi    eyer istersem eve gidip orda devam ederiz dedi bende kabulettim ve eve gittik daha asansörde yaragımı ellemeye ve içime almak istiyorum diye beni azdırmaya başlamıştı içeri girer girmez hemen odaya geçtik ve deli gibi üstümüzdeki bi kaç parçayı çıkadık bem beyaz bi vücuda sahipti ve diri göüsleri beni çıldırtıyodu sertçe yalamaya ve sıkmaya başladım kulak uçlarını yalarken kendinden geçmişti bile yataga oturup yaragımı başını ısırır casına yalıyor ve zevk alıyodu biraz iri oldugunu söyledigi yaragımı içime sok diye kısık bi sele    hadi sok dedi ve sırt üstü uzandı bacaklarını kaldırdl yeni tıraş olmuş amcıgı inanılmaz duruyodu biraz yalamdım ve hassas olan yrini yalarken bagırarak boşaldı çenem onun am suyuna bulanmıştı erkegim sik beni diye bagırıyodu yavaşça kafasını sokmaya başladım    aaaaaaaaggggggggggh diye inliyodu acı ve zevki bi arada yaşıyorum sik beni diye haykırıyodu ben artık dayanamadım ve daşaklarım götüne deyinceye kadar soktum inanılmaz bi çıglık attı yaragımın kafası yumurtalıklarını zorluyo içimi doldurdun diye zevk ten bagırıyo ve kalçalarımı kendine dogru bastırıyodu ben gidip geldikce hadi sok daha sert diye haykırıyor ve erkegim diyordu bi kaç kez daha boşaldı aaaaaaahhhhh ohhhhhhhhhh sesleriyle bende artık boşaltmak istiyodum yaragımı, domalttım ve arkasında kalçalrının arasından amına sertçe soktum ve belinden kendime    sertçe çemeye başladım önümde elleri yatagın üzerinde çırpınıyo ve her çıkan sete bagırıyodu ben soktukça köküne kadar artık boşalmalıydım    ve kendimi konturol etmek istemedim ve boşalacagım söyledim çıldırıyodum artık hadi içime fışkırt diye bagırıyodu inanılmaz bi zevkle onun    kızarmış olan amcıgına boşaldım yaragımı çıkarı beni sırt üstü yatırdı ve yaragımı yalıyarak temizledi öyle bi somuruyoduki bütün döllerimi temizledi dudakalarını yalıyordu üstüme uzandı elinden bırakmadıgı yaragımı tutarak biraz uyumuşuz. güzel bi sevişme gibisi yoktur. Birlikte duş aldık ve arada    sırada beni arar ve görüşürüz “

Baldız Gerçekten Baldan Tatlıymış

Merhabalar ben Tunç 30 yaşında yeni evli bir erkeğim. Geçen yıl eşimle agustos ayında evlendik o günden beri de çok güzel bir evliligimiz var. Eşimi çok seviyorum ancak çok güzel ve çekici bir de baldızım var. 26 yaşındaki baldızım Nurten ile ilişkimiz evliligimizden önceye dayanıyor. Ablasıyla görüşmelerimize katılıyordu ve ablasıyla türkçe altyazılı porno evlenmemize çok yardımcı olmuştu. O yüzden baldızım bir tanedir benim için üstelik çok çekici ve alımlı bir genç kız olduğundan dolayı erkeklerle olan sorunlarını da bir kaç kez çözmüşlüğüm var. Neyse baldızın baldan tatlı olduğuna geleyim.Eşim benim işlerimin çok yoğun olduğu bir zamanda düğün için memleketlerine gitmişti bende evde baldızımla tek başıma kalmak zorunda kaldım.Esnaf olduğum için gün içinde çok yoruluyorum ve bitkin bir halde eve geliyorum yine böyle bir günde baldızım Nurten benim için çok özel bir yemek hazırlamış ve sevdiğimi de bildiği için güzel bir sunumla bana şahane bir sofra hazırlamış.Bende şaşkınlık ve sevinçle baldızıma teşekkür ettim eniştecim ne demek diyerek boynuma sarıldı. Yemek yemeye başladık ve enişte ben alkol içmek istiyorum dedi Nurten bende olur dolapta şarap vardı getirde içelim dedim. Nurten hemen kalkıp mutfakta şarapları hazırlayıp geldi. Keyifle yemeği yedikten sonra üzerimde bir agırlık olmaya başladı yorğunluğumunda etkisi ile yemekten sonra kanepeye uzanıp kestirmeye başladım. Nedense birden uykum ağırlaştı ve yatağa gittim. Nurten televizyon izliyor ve bir taraftan beni gözetliyordu soyunup pijamalarımı giyecektim ki Nurten full porno yatak odasına daldı ne yapıyorsun demeye kalmadan Nurten sikimi okşamaya başladı enişte çok azdım ne olur sevişelim dedi ve dudaklarıma yapıştı. Birden uykum açılmıştı bende yaklaşık bir aydır sevişmiyordum ablasını en son bir ay önce sikmiştim tamam dedim ama sikişmiyecegiz dedim sen bakiresin olmaz dedim. Tamam enişte dedi Nurten ve sevişmeye başladık orospu sikimi öyle bir yalıyordu ki dedim ablandan iyi sakso çekiyorsun nerden ögrendin böyle sakso çekmeyi güldü Nurten. Ardından enişte amımı yala lütfen dedi bende zaten azmıştım sanki çok daha aşırı sikişmek istiyordum ve Nurteni yataga atıp bacaklarını ayırıp güzel pembe amını yalamaya başladım.Çıtır Nurtenin amını yalarken amcığını ayırdım birden Nurten amını parmaklamaya başladı hemen ne yapıyorsun dedim kızlık zarın patlayacak. Nurten güldü ve enişte o patlayalı 5 sene oluyor dedi şaşırmıştım ama içimden de iyi ki de patlakmış mis gibi amınvar amk diyordum. Nurten’in güzel amcığını zevkle yaladıktan sonra bacaklarını ayırıp tüm agırlığımla Nurten’in amı sabaha kadar siktim. Ertesi gün ve diger gün de evde kalarak baldızımla doyasıya hd porno izle eşim gelene kadar sikiştik. Gerçekten baldızın tatlı olduğunu bire bir yaşayan birisi olarak sizlerle bu hikayemi paylaşmak istedim . Rumuz:Pompacı Enişte

Şişli escort
Taksim escort
Topkapı escort

Baldan Tatlı Baldızımı Siktiriyorum

Evet arkadaşlar, başlıkta sözünü ettiğim baldızını siktiren enişte benim, sizlere anlatacağım hikaye inanın noktasından virgülüne kadar yaşanmış bir olaydır ve bizzat benim ve sikilmeye doymayan baldızım tarafından yaşanmıştır :). Hikayemin sonunda sizlere iletişim adresimi vereceğim, baldızım farklılıklardan hoşlanan, maceraya açık bir kadın olduğundan dolayı olurda iletişim adresinden bizimle iletişime geçerseniz ve baldızıma kendinizi beğendirirseniz sizinle bile birşeyler yaşayabiliriz ;).
Öncelikle benim adım Suat, bana mahallede tilki suat derler çünkü konu karı kız olunca gerçekten büyük bir çevreye sahibimdir ve içlerinden bir çok arkadaşım, yani kız arkadaşım kesinlikle evli olduğumu dahi bilmez. Birden fazla kız arkadaş edinmişseniz ve birde üstüne üstlük evliyseniz çok dikkatli olmanız gerekiyor. Benim karım bu konularda bana son derece güvenir çünkü şu ana kadar onun yanında dişi sineğe bile bakmamışımdır ama normalde öyle değil tabi. Bu anlatacağım olay 3 yıl önce yaşandı. 3 yıldır baldızımı kendi isteği ile birçok arkadaşıma siktirdim ve dedimya, belki sizinlede görüşürüm diye, zannetmeyin ki siz bizim için ilk olacaksınız. Baldızımı internette tanıştığım en az 5-6 erkeğin altında yatırdım ve karşısına geçerek 31 çekip zaman zaman suratına boşaldım.
 
Zevk ile Boşalmak İçin Asuman Sizi BekliyorTelefon Numaram: 0023 780 009 140 Tıkla Ara!
3 yıl önce Sevtap isimli eski bir sevgilim ansızın telefon etti. Telefonumu nereden bulduğunu şuan dahi bilmiyorum. Bir kaç kez sormama rağmen hiç söylemedi. Her neyse ben bu ansızın gelişen durum karşısında açıkçası adam akıllı bir tedbir alamadım. Sadece telefonu alır almaz karıma arkadaşların yanına uğrayacağım, biraz dolaşacağım falan diyerek evden çıktım. Günlerden hiç unutmuyorum pazardı, zaten sadece pazar günleri izinliyim, yani sadece pazar günleri evdeyim. Telefon gelince hemen çaktırmadan çıktım ve bana verdiği adreste ki kafeye gittim. Gittiğim kafe bir avm içerisindeydi o yüzden biraz tedirgindim ama kısa bir konuşma olacak diye hesap ederek gittim. Kafeye girdiğimde inanır mısınız Sevtap’ı dakikalarca aradım ama hemen karşımda oturmasına rağmen onu tanıyamadım.
Kızla uzun zamandır görüşmüyorduk, o kadar değişmişti ve o kadar seksi bir hal almıştı ki ilk görüşte tanıyamadım. Beni bir süre izledikten sonra daha fazla dayanamadı ve gülerek seslendi. Sesini duyduğumda tanımıştım ancak. Şaşkın bir şekilde karşısına oturdum ve yalan yok güzelliği karşısında dilimi yutmuşcasına oturup sadece seyrettim. Sevtap öyle aklına geldiğim için aramıştı beni, sadece amacı sikişmekti ve istediğini vermek istemesemde başka çarem olmadığı için kafede otururken sikiş planı yaptık. Bir süre kafede oturduktan ve plandan sonra otele gitmek üzere kafeden ayrılacakken tam karşı masamda oturan baldızımı gördüm. Şok olmuştum resen ,ne diyeceğimi bilemiyordum.
Tanımamazdan gelerek ayrıldım yanından ama o öyle yapmadı. Hemen mesaj attı ve ooo enişte hayırlı işler falan yazarak beni gördüğünü belirtmek istedi sanırım. O gün Sevtap ile otelde 2 saat kadar zaman geçirdim ama sürekli gözüm telefonumdaydı. Sevtap’a da birşey belli etmiyordum ama olanları karımın duyacağını ve başıma gelecekleri düşündükçe hayattan soğuyordum. Yinede eski sevgilimi 2 saat boyunca çatır çatır siktim. İşimiz bittiğinde otelden çıktıktan sonra Sevtap’ı bir taksiye bindirdim ve gönderdim. Hemen baldızımı aradım ve yüz yüze görüşmek istediğimi söyledim. Bana hala aynı kafede olduğunu söyledi, yanında ki arkadaşlarının hepsinin gittiğini ve yalnız olduğunu söylemesiyle hemen bende bir taksiye atladım ve yanına gittim.
Kızın bana o anki teklifini inanın inanılmaz buluyorum. Kafede yanına oturduktan sonra bana arkadaşlarımdan birinin ismini verdi ve onunla yakın bir arkadaşlık kurmak istediğini söyledi. İsmini verdiği arkadaşım evli biriydi, bunu söylediğimde bana sende evli değil misin diye sordu. Ben tek kelime etmeden arkadaşımı baldızıma ayarlayacağımı söyledim ama baldızım tatmin olmamıştı. Hemen o an görüşmek istediğini söyleyerek arkadaşımı yanımıza davet etmek istedi. Çaresizce tamam dedim ve arkadaşımı arayıp bulunduğumuz yere çağırdım. O devlet memuru, hafta sonları tatil olduğundan ve tıpkı bir kaç saat önce benim evde yaptıpım gibi boş boş oturduğu için hemen yanımıza geldi. Bir kaç dakika beraber oturduk, ben bu sırada bunların arasını yaptım, yani tanıştırdım.
Zaten sonrasını baldızım kendi halleti. Belki 1 saat kadar oturup sohbet ettikten sonra baldızım resmen kendini arakdaşıma yamamıştı ve siktirmek üzere otele gidecekti. Ben bunları yalnız bırakıp gitmek istedim ama baldızım gitmeme izin vermedi ve onlara katılmam konusunda ısrar etti. Başka çarem olmadığı için onlarla gittim. Otele girip odayı kiraladıktan sonra inanın baldızım biran önce odaya girmek ve siktirmek için can atıyordu. Daha içeri girer girmez hemen arkadaşımın dudaklarına yapıştı ve yıllardır sikişmiyormuşcasına dudak dudağa öpüşmeye başladı. Bir kaç dakikalık öpüşmeden sonra üzerlerindekini çıkartırken bize de soyunmamızı söyledi. Arkadaşım ve ben baldızıma katıldık ve anadan üryan bir şekilde soyunduk :).
Ben sanıyorum ki baldızım bizimle grup yapacak, aksine ben baldızıma ve arkadaşıma katılmak istediğimde, yani yanlarına gittiğimde baldızım bana sen izleyeceksin enişte dedi. Anlamamıştım başlarda ne demek istediğini, şaşkın bir halde nasıl yani diyebiliyordum. Sonra baldızım sen bizi sikişirken izleyeceksin sadece deyince yine mecburen karşılarına oturdum ve sikişen baldızımı izlemeye başladım. İlk kez o an sikişen bir çift izliyordum canlı canlı. Daha önce defalarca kez porno izlemişliğim var ama tek kelime ile canlı porno izliyordum o an. Baldızım yatağa uzanıp arkadaşımın yarrağını amına aldığında sanki benim yarrağım giriyormuşcasına zevk aldım ve o an izlemenin ne kadar keyifli olduğunu fark ettim.
Arkadaşım öyle sikişiyordu ki, baldızımı öyle inletiyordu ki inanın bana onlar orgazm olana kadar 2 kez dibine kadar boşaldım. Aldığım zevki tarif dahi edemem. 2’inci boşalmamdan sonra onları baş başa bırakıp duşa girdim. Tabi yanlarından ayrılırken baldızımdan izin almayı ihmal etmedim. O gün otelde en az 2 saatte baldızımla ve arkadaşımla takıldım. O gün bu gündür baldızımı hemen hemen her arkadaşıma siktirdim.

Kartal escort
Kurtköy escort
Maltepe escort