Teyzemin sulu amı yarağıma iyi geldi

Teyzemin sulu amı yarağıma iyi geldi…
 
Merhaba ensest hikaye okurları , daha önce teyzemle yaşadıgım ilk deneyimimi ve onunla yaşadıgım fantazilerimi göndermiştim ama yayınlanmadı.teyzemle yaşadıgım ilk deneyimimde 15 yaşında idim şu an ben 23 teyzem 32 yaşında.o evli ama boşanma kararı aldı.çünkü ikimizde saklı saklı sevişmekten usandık birbirimize tam manasıyla doyamıyoruz ikimizde birbirimizi çok seviyoruz.teyzemle olan fantazilerimi devamlı anlatacagım sizlere.onun öyle muhteşem vucudu varki anlatamam iri iri ve dimdik gögüsleri dolgun dudakları incecik beli ve etli amı çok hoş.teyzemle gene geçen gece sabaha kadar deliler gibi seviştik.gece evini gittigimde gene en fantazi giysilerini giymiş en fantaziiç çamaşırlarıyla beni kapıda karşıladı hemen ono fantazi iççamaşırlarıyla görür görmez o dolgun dudaklarınıa yapıştım ve emmeye başladım ikimizde birbirimizi en ateşli öpüşmeyle öpüşüyor ve birbirimizn dudaklarını kemiriyorduk ben elimle sütyenini çıkarıp gögüslerini okşamaya emmeye ve yalamaya başladıgımda teyzemde eliyle benim sikimi okşamaya başlamıştı bile ikimizde kendimizden geçiyor sexin sikişin en güzel anlarını yaşamaya başladık ben yavaş yavaş onun külotunu çıkardım ve o dudaklı amını yalamaya başladım zaten onun amı zevkten sulanmış ve benim her yalamamla dahada fazla amı kayganlaşıyordu oda benim sikimi agzına alıp yalamaya ve agzına sokup çıkarıyordu bende zevkten çıldırıyordum dakikalarca ateşli bir biçimde sevişmeye devam ettik daha sonra o dayanamayarak hadi koçum sok sikini amıma sana ihtiyacı var dedi.benimde daha fazla dayanacak halim kalmamıştı ve onu kanepenin üstüne yatırıp sikmeye başladım artık ikimide bütün pozisyonları denedikten sonra titreyerek boşaldık.

Ankara escort
Ankara escort bayan
Escort Ankara

2 liseli

Selam arkadaslar bu anlatacagım olay 2 ay falan önce basıma gelmiş bir olay. Başrolde yine ben varım.. Bu defa giriş bölümünü cok uzatmıcam olyın cereyan etmesine gecicem direkt. Bizim okulda bi çocuk var ama nasıl anlatsam inanılmaz yakısıklı. Uzun boylu    harika vücutlu poposu yusyuvarlak ve dolgun. Siki de büyük. Beden .    derslerini onların sınıfla yapıyoruz soyunma odasında dar boxerından belli olyo malın büyüklüğü. Ama ne diyim pek zeki bişey de değil acıkcası. Öyle muhabbet acılmıştı derslerden, baktım her dersi zayıf. Gel    calıştırayım seni dedim. Olur dedi hemen. Ama cidden yatmak aklımın ucundan gecmedi usluca calıştrcaktım. Derken onlara gittim bigün… Odasına gectik. Yiyecek bişeyler getirdi cay falan. Ben calısma masasına oturdum o da yataga yayıldı. Ben özlerimi cocugun maldan ve bacaklardan alamıyorum. (Boxerla oturuyordu da, anlarsınız). Bu sakar cayı üzerine döktü eline sikine falan geldi. Ellerini sallayıp soğutmaya calısıodu bana da “ya boxeri öne doğru ceker misn sikim yanıyo” dedi. Acil durum sonucta masumca tuttum degmesin diye eme ne mümün alet kocaman    ne kadar ceksen don altından deyiyo eline.. Banyoya giitk eline sikine falan soğuk su tuttu bu. Sonra odaya döndük. Ikide    bir sikini acıp eliyle serinletiyo üflüyo falan. Tabi ben kendimden geciyorum bu arada ders anlatrken. Bu salak anlamadı anlattgm seyi .    yanına cagırdı. Kitaptaki sayfayı gösterdim. O sırada ben de onun sikine bakıyodum elimde olmadan. Farketti sonunda. “Büyük degil mi” dedi    ben de evet bayaga büyük dedim. Durup duruken ” dayanamıcam artık”dedi ve üzerime cullandı boynumu emmeye basladı. Basta olmaz dedim    ama sonra ben de katıldım. Üstümdeydi öpüşüyoduk ben de bir yandan elimi boxerden sokmus hayallerimi süsleyen götü avucluyordum. Birbirimizi soyduk    öpüşürken. Yatakta ayaga kalktı duvara verdi sırtını ve bana sikini uzattı, kalkmıştı ve kesin 22-25cm vardı önce taşaklarını yalamaya basladım sonra egildim ve ayaklarından baslayarak bacaklarından yukarı dogru yalayarak cıktım ve yaragını agzıma aldgm da içten bir “ohh” sesi cekti .    ve bu da beni daha da azdrdı.. Sikini yalarken bi yandan da iki parmagımı deliğine sokup cıkartıyordum bayaga hoşuna gitmişti. Sonra yataga yattırdı beni ve üstüme cıktı her yerimi yaladı yuttu. Ve benimkini agzına aldı. Bu cocuk harikaydı inanılmaz yalıyordu içimdeki herseyi cekmek ister gibi yalıyordu. O da 2 parmagını .    benm dliğime soktu bi yandan da saksoya dewam ediordu. Diğer    elinin 2 parmagını da agzıma sokmustu. Derken önümde egildi ve o mükemmel götün deliği ortaya cıktı, ne kızarıklık ne buruşukluk hiç bir pürüz yoktu yumusacık düzgün bir delik. Kremi alıp önce götünün deliğine sonra sikime sürdüm sonra yan yatırdım ve .    bi bacagını omzuma koydm yavas yavas girdim. Sonra cok zevkli bi şekilde o pozisyonda siktim onu bi yandan da ayagını    yalıyordum. Sonra cıktım ve onun üstüne oturdum ama aleti kocaman inanılmaz acıtıyo ilk girişte yavas yavas deneyerek bu sorunu da hallettikten sonra hepsini aldım içeri ama hissediyordum dibine kadar dayanmıstı daha fazla girmezdi zaten. Elimi arkadan taşaklarına attım ve onları oksayark inip kalkmaya basladım. Bastaki acı yerini tarifsiz bi zevke bırakmıştı. Boşalacagı zaman cıkıp deliğinin üstüne boşaldı ve sonra kendi    dölleriyle yıkadıgı deliğimi yaladı, bu de muhtesemdi. Sonra 69a gectik artık bosalma sırası bendeydi o benmkini agzına aldı ben de    onun harika götünün muhtesem deliğini yalamaya basladım onun inlemelerini duydukca daha da azdım ve onun agzına bosaldım, hepsini yaladı yuttu    azgın boğam. Sonra üstüme cıktı ve öpüşerek uzun uzun olayı tamamladık. Okulda artık bedeb derslerinde gizlice tuvalete kacıp sevişiyoruz en büyük zevkim onu klozete arkası dünük cıkartıp bir ayagını sifona koydurup deliğini yalamak hele ayagında siyah okul corapları varken o    görüntü offff… Tesekkürler okudugunuz için. Görüşmek üzere. Yazın banaGönderen: fever

ana sinifi

ANA SINIFIBen Ankara ’da yaşayan erkeğim. Çocuğumu anaokuluna verdim. Arada bir okula götürüp getiririm. Bu esnada diğer çocukların anneleriyle diyaloğum oldu. Fakat bir tanesinin bana bakışı ve tavırları çok farklıydı. Bir yakınlık olduğunu bana hissettirdi. Bende kayıtsız olmadığımı ona belli ettim. Ve zamanla samimi olduk. Derken bir gün yağmurluydu ikimizde çocukları okula bıraktık. Ben bir taksi çevirdim ve önce onu bırakıyım sonra ben eve geçerim dedim. Sonra onu eve bırakayım derken evin müsait olduğunu bir çay ya da kahve içebileceğimizi söyledi. Bende sevinerek kabul ettim. Taksiyi gönderip evine çıktık. Evde kimsecikler yoktu. Çıkar çıkmaz kadın azmış bir şekilde dudaklarıma yapıştı. Ben öpüşmeden fırsat bulunca sordum evde kimse yok mu diye kimse yok dedi. Bana rahat olmamı söyledi. Bende rahatlıkla onu öpmeye başladım. Sonra hızlı bir şekilde soyunduk. Ve ben memelere yapıştım. Emiyorum morartıyorum kızartıyorum oda inliyo çığlık atıyo. Beni tırnaklıyo. Ve 69 altmış dokuz olduk zevkle sıvılarımızı yalıyoruz. Yutuyoruz. Ben emdikçe bızırını yalvarmaya başladı ne olur sooook yeteeeeer sooook. Siiiiiik beniiii aşkıııım. Hadiii senin olmak istiyorum. Ne oluuuuuur soook. Diye yalvarıyo bende onu domalttım yavaş yavaş sikimi amına sokmaya başladım. Zevkini ala ala. İyice dibine kadar yerleştirdim. İkimizde ooooh dedik. Ve ben belinden kavradım ellerimle. Hızlı hızlı tempolu gidip gelmeye başladım. Oda elleriyle destek vererek kalçalarımdan beni kendine çekiyodu. İyice sokmamı sağlıyodu. Benim hemen gelmemi istemiyodu ve içine rahatlıkla boşalabileceğimi doğum kontrol hapı kullandığını söyledi. Ben iyice rahatladım. Ve sırt üstü yatırdım. Üstüne çıktım yarrağımı soktum. Yine ooooh aaaaah sesleriyle ortalık inliyodu. Benim sırtıma tırnaklarını batırıyodu. Bense aldırış etmeden sokmaya devam ettim. Ve ikimizde aynı anda bağıra bağıra boşaldık. Artık benim gitmem gerektiğini söyledi ve o banyoya girdi. Bende gizlice binadan çıktım. Eve gittim. Birkaç gün sonra okul çıkışı gene karşılaşıp sohbet ettik. Meğer kocasıda o gün evdeymiş. Ve bizi gizliden seyredip 31 otuzbir çekiyomuş. Benden sonra bide o sikmiş kadını. Bende neden böyle bir şey yaptıklarını sorunca. Evliliklerinde monotonlaştıklarını ve böyle fantezilere girdiklerini, kocasınında bunu desteklediğini ama seçici davrandıklarını, dilersem ilerde grup sex yapmak istediklerini. Söylediler. Bende ilerde neden olmasın dedim ve ayrıldık. Ama devamını bir dahaki sefere anlatırım. Zaten kendilerinden izin alarak ve isim vermeden yazıyorum. evet Ankara’dan yalnız bayanlar ve evli çiftler. Size sex arkadaşı olabilirim.

tatlı sarışınım

Birgün adanada gezerken atatürk parkında dinlenmek için oturdum.[burası gaylarin bol olduğu bi yerdir.)karşımda ibne olduğu belli olan bi çocuk vardı.beni biraz kesti ama ben sert göründüğüm için yanıma gelmedi(anlarsınız ya ben de bu işi gizli yapanlardanım:))]birazdan yanına uzun boylu,atletik yapılı,sarışın bir genç geldi. adres sorar gibi yaptı ama pazarlık yaptığı .    belliydi.anlaşamayıp ayrıldı.yürürken arkadan götünün inip kalkması beni çıldırttı.otobüs durağına gidince    ben de yanına gittim.önce biraz kesiştik.beni farketmişti.onunla aynı otobüse bindim.otobüste arkamda duruyordu.kendimi geriye doğru ittim.siki çoktan kalkmıştı.nefesini hissettikçe daha çok    azıyordum. bir yolcuya yol verme bahanesiyle arkasına geçtim.çaktırmadan gülümsedi.bu beni çıldırtmaya yetti.üstüne iyce abandım.elimi taş gibi götüne sürtüyordum.bi durakta indik.bana kalsa onunla asla konuşamazdım.yanıma gelip merhaba dedi.merhaba dedim.evime gidelim mi dedi.ona hem aktif hem pasif olduğumu söyledim.olsun dedi.apartmanın asansöründe arkadan yapıştım. bu kadar yakışıklı bu kadar güzel götü olan biriyle ilk kez oluyordum.evine girince bişey içermisin dedi acelem olduğunu söyledim.korkma seni bayıltmam dedi.yatak odasına geçtik.yatağı kar gibi beyazdı.(inşaatlarda bodrumlarda sikişmeye alışık biri için bu çok fazlaydı.)rahatça soyunmaya başladı. HERŞEYİ ORTADAbense    utanıyordum.hadi dedi otobüste asansörde hiç çekinmiyordun dedi.arkamı dönüyorum deyip yatağa sırt üstü uzandı.bu kadar dolgun bu kadar kılsız götü görünce çıldırdım.oda bu arada azmam için götünü sıkıp gevşetiyordu.üstüne atladım kaslı omuzlarını öpüyor memelerini sıkıyordum.götü nerdeyse sikimden daha sertti.bacaklarını ayırıp belini    hafifçe yukarı kaldırdım. deliği kabak gibi ortadaydı.sikimi sürtmeye başladım.hadi tükmükle de sok dedi.ben sokmayacağımı çünkü sokturmadığımı söyledim.önünü dönüp şimdi bu olmadı dedi.onun o güzel yüzünü dolgun dudaklarını görünce dayanamadım dudaklarına yapıştım.çok hoşuna gitmişti.neyse, hadi sok deyip arkasını döndü.deminki gibi domalmasını söyledim.aynı pozisyonu aldı. elimi tükmükleyip sikime sürdüm.o da bu arada kendi deliğini tükmükledi.elini sikime atıp okşadı sıktı deliğine dayadı hadi dedi bana yalnızca iteklemek kalıyordu.omuzlarını tutup kendimi ileri ittim.nerdeyse çığlık attı.korkmuştum çok mu acıdı dedim evet dedi.ben de daha önce yapmışsındır sanıyordum dedim.ilk defa biri hepsini sokuyor dedi.bu çok hoşuma gitmişti.daha yavaş olmamı söyledi. yanaklarını öpüp tamam yakışıklım dedim.hafiften başını soktum o da yavaşça kendini geri itiyordu arada bir kendini kasıyor götünü sıkıyordu.ona rahatla yakışıklım tatlım diyordum.sikimin yarısı girince yeter dedi ben biraz daha ittim ahhhh diye inledi onun canını yakmak istemiyordum.sikimi çekip götünü öpmeye yalamaya başladım.daha yukarılara çıkıp omuzlarını ensesini yaladım.önünü dönderdim dudaklarını ıssırmaya somurmaya başladım o da bu .    arada götümü okşuyor parmağını deliğime sokuyordu. bu bile canımı yakıyordu    ama aslında istese ona kendimi siktirirdim çünkü çok yakışıklı ve tatlıydı.bacaklarını belime doladı hadi sok dedi.gene sikimitutup deliğine dayadı bu sefer daha rahat girdim.gidip gelirken acıdan yukarı zıplıyor göğüsleri göğsüme çarpıyordu.onu oşekilde sımsıkı tuttum dudaklarına yapıştım boşalmak üzereydim içine akıtyım    mıdedim evet demesiyle içine fışkırtmam bir oldu. ikimizde nefes nefese kalmıştık.biraz yanyana yattık ben içimden eyvah şimdi sıra onda diyordum azgınlığım geçmişti şimdi değil kendimi siktirmek beni ellemesini bile istemiyordum.bu arada telefonu çaldı.arkadaşları maça çağırıyordu.gitmesi gerektiğini söyledi sonra devam ederiz    dedi tabi dedim.ismi erkanmış ben de emre dedim giyindikten sonra birkez daha öpüştük. yarın aynı saatte buluşmak için anlaştık.ama ben bir daha hiç gitmedim.şimdi üniversitedeyim onu düşününce aklıma hep o parktaki seksi yürüyüşü ve tatlı gülüşü geliyor.siz de gizliliğe önem veriyorsanız bana mail atın(yalnızca 18 27 yaş arası olanlar eskişehir veye adanada olanlar)Gönderen: emre

istanbul rus escort
Adalar escort
Mecidiyeköy escort

Erkek Kardeşimin Seksi Ablasını Sikişi

Sevgili seks hikayeleri hikayeme başlamadan öcne sizlere bir kaç şey söylemek istiyorum eğer evde sizin aileye sonradan katılmış bir erkek kardeşiniz varsa bunun bayanlara karşı hep bir zaafı vardır mesele benim kardeşim benimle her fırsatta seks hayatı yaşıyor kabullendim artık. Hikayemi okuyunca nedemek istediğimi daha iyi anlıycaksınız. Umarım beğenirsiniz. Herkese Keyifli neşe dolu dakikalar diliyorum.

Sevgili seks hikaye okurları hepinize merhabalar. Ben Gaziantep’den Selen. Evde oturan bir ev kızıyım. Ailem okutmadığı için iş de bulamıyorum. Bu arada iki kardeşiz ama abim üvey. Oda çalışmıyor iş arıyor. Annem ve babam işte olduğu zamanlarda ikimiz evde yalnız kalıyoruz. Anlatacağım hikaye de üvey abimle aramda yaşandı. O gün annem ve babam işe gitmişlerdi. Abim de yine iş göüşmeleri için dışarıya çıkınca ben evde yalnız kaldım. Biraz da rahatladım çünkü üvey abim sürekli evde olduğu için rahat rahat duş bile alamıyordum. O gün herkes evden çıkınca ben de rahat rahat duşa girdim ve bir güzel yıkandım. Daha sonra tam banyodan çıkacaktım havluyu unuttuğumu fark ettim. Nasıl olsa evde kimse yok diye öylece çırılçıplak çıktım banyodan. Birde ne göreyim abim içerde bana gülüyor. Hemen çığlığı bastım ve odama kaçtım. İçeriye gidip giyindikten sonra abimin yanına çıktım ve suçlusun birde gülüyorsun dedim. Abim hemen ayak üstü bana yavşamaya başladı. Hayatımda böyle bişey görmedim utanıyorum ama vücudunda çok güzel aklımdan boyle bir sey gecmiyordu özürdilerim ama harikasın ve bu anı hiç unutamam kusura bakma dedi. Abimin söyledikleri beni de etkilemişti. Gerçekten daha önce böyle bir vücut görmedin mi diye sordum. İşte o da hayır diye cevap verince bizim de seks hikayemiz başlamış oldu. O gün bir şey yaşanmadı ama o hafta sonu annemler köye düğüne gitti. Annemler gece gelmeyecekti biz de abimle gece saat on bir gibi yattık. Yaz günü olduğu için üzerimde sadece sütyen ve külotla yatıyordum. Saat gece bir falandı sanırım kapının açıldığını hiç duymadım. Birden yan yatarken bir elin kalçalarımda dolaştığını fark ettim. Nefesim kesilmiş tüylerim diken diken olmuştu. Kaskatı kesilip kaldım ama evde üvey abimden başkası yoktu. Yani ondan başka kimse olamazdı. Daha sonra amıma ve götüme elini sürmeye başladı. Onun bu yaptıklarından artık ben de tahrik olmaya başlamıştım. Oyunu kuralına göre oynadım ve uyuyormuş gibi hafif horladım. Benim uyuduğumu düşünen üvey abim daha da cesur bir hale geldi. Bu cesaretle de külotumun içinden amımı parmaklamaya başladı. O parmakladıkça benim de amım ıslanmaya başladı ve dayanamadım abi yapma dedim yumuşak bir ses tonu ile. Benim kızmadığımı anlayınca abim daha bir cesur hale geldi. Hemen gidip odamın ışığını açtı. Ben hala yan yatıyordum ve gelip beni düz çevirdi. Çok heyecanlandığım için ben de hiç tepki vemeden yatmaya devam ettim. Abim o kadar hızlı soyundu ki şaşırdım. Hemen yanıma gelip külotumu indirdi. Sikini amıma sürtmeye başlayınca amım iyice ıslanmaya başladı. Amımın ıslaklığını sikine iyice bulaştırarak aletini tam arka deliğime getirdi. Göt deliğimi yavaş yavaş zorlamaya başladı. Abim göt deliğimi zorlayınca biraz olsun sikinin başı girdi. Tabi benimde götüm zonklamaya başladı. Ben ahh derken çıkardı hemen birdaha ucunu soktu ve bida cıkarıp soktu derken yarısı girdi ve bu mükemmel bir duyguydu. Göt deliğimin içinde sert bir et parçası vardı ve bu bana çok zevk veriyordu. Abim daha sonra sikini çıkarmadan geriye çekti ve bir daha bastırdı. Artık siki tamamen içimdeydi. Siki içimde biraz bekledikten sonra içinden çıkarmadan yavaş yavaş ileri geri yapmaya başladı. Ben zevkten ölecek gibiydim ayaklarım yerden kesiliyordu. Ben inlemeye başlayınca abim de sikmeye devam etti. Ama inlemelerim onu iyice azdırmıştı artık dayanamadı ve hızlanmaya başladı ve daha hızlanmaya başladı. Sonra birden durdu ve içime ılık ılık bir şeyler akmaya başladı. Bu arada bana da bişeyler olmuş kendimden geçmiştim. Üvey abim sonunda durmuştu ve siki içimde üstüme yığılıp kalmıştı. İkimiz de yatakta bu şekilde bir süre dinlendik. Daha sonra da birlikte duşa girdik. Abim duş alırken beni bol bol izledi. Bu sırada da siki iyice kalkmıştı. Ben sabunu almak için eğilince birden sikini göt deliğime soktu. Bir posta da beni banyoda siktikten sonra göt deliğimin içine boşaldı. O günden sonra abimle her yalnız kaldığımızda beni sikmeye devam etti.

Nişantaşı escort
Sefaköy escort
Şirinevler escort

esmer fidan

Esmer Fidan bu hikaye basımdan bundan 2 yıl gecti,universite üçüncü sınıfa gidiyordum,universitemize fidan adında esmer 1,70 boylarda,bakımlı,cok seksi giyinmeye calısan bir kız gelmisti henuz 17 yasınd,ben karakterim geregi oyle acık secik giyinen kızlara pek ilgi duymazdım ama gordum ki onun bana ilgisi var neyse onunla tanıstık ve cıkmaya basladık, daha ilk gorusmemizde bana siznin eve gidelim teklifinde bulundu bende supheler uyandırfı tabi daha 17 yasında kız nasıl olurda benle yatabilir falan die,,neyse onu bizim eve goturdum haliyle ev arkadasım universitediydeonunla yalnızdık evde,ben biraz muhabbet falan ona yakınlastım opusmeye basladık gecekten cok guzel opusuyordu 17 yasındaki kıza gore,ben daha ileri gidip neler yaptıgını veya yapabilecegini anlamaya calısıyordum, elimi yavasca kotunun atından içine attım vajinası ve poposunu oksuyordum anladım ki gercekten bu işi daha onceden yapmıs ama daha ileri gitmeme o gun izin vermedi aradan gunler gecti biz cıkmaya devam ettik tabii,bir gun yine universitede 3 kız 2 erkek ne yapalım derrken dunya kupası arjantin ingiltere macı vardı size gidip izleyelim dediler,derse girmeyip bize gittik neyse macı izledikten sonra diger arkadaslar biz cıkıcaz dediler biz yalnız kalmıstık,o gun gercekten muhtesemdi fidan yaza yakın oldugu için mini etek ve uzerinde badisi vardı,ben arkadasları yolcu ettikten sonra yanınba dondum,o kilotlu corabına cıkarıp etegini yukarıya cekip guya rahat etnek için odamdaki kanepenin uzerinde beni bekliyordu,ben onu gorunce en yapmak istedigini anlamıstım tabi ama ben hala kız olabilir die yavas hareket ediyordum,yanına geldim bacaklarını oksamaya basladım harika esmer vucudu vardı,opusmeye basladık,cok atesliydik gercekten harika bir kızdı opustukce sehvetimiz artıyordu onu tamamen soydum ve cılgınalr gibi sevisiyorduk harika poposu vardı poposunda ben vardı insanı tahrik eden artık sevisdikce onu sahip olma istegi artmısdı bende ama icimde hala kucuk bi korku vardı,ona yavassca girip kontrol etmeliydim vajiansı cok dardı ama belliydi birileriyle birlikte oldugu içine girmiştim artık, onu en cok sevdigim pozisyona aldım domaltıp arkadan vajinasına girdim daracıktı muthisti oda gercekten cok atesliydi,insanın hiç bosalası gelmiyordu ama 10 dakika dayanabildim ama ben saatlerce onla birlikte olabilirdim neyse oturup sigara yaktık bana nasıl kızlıgını verdigini anlattı,sonra kendime gelip tekrar onla sevismeye basladım oda cok sehvetliydi delliler gibi sevisiyorduk dilini harika kullnıyordu sanki o benim icimde gibiydi onula yaklasık yarım saat daha birlikte oldum sonra arkadasım eve gelince yarım kaldı Gönderen: lolik
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

banyo

Bizim yurtta ibrahim diye biri var bazen sofu olur bazen oruspu gibi olur bir gün yine oruspu luğu bir gün arkadasin götünü elliyordu o gün cumartesi idi biz o gün banyo yapacaktık banyoya ibrahim ben vardik o yine arkadasin götünü elle meye çalisiyordu ben arkadaşa dedimki gel bunu sikek dedim arkadasim da tamam dedi bunu banyoya girdirdik ondan sonra bunu soymaya başladik o soyuyor bense onun götünü yalıyordum o ise zevkten deliriyordu biz onun göyünü küçüçük götünü büyütmek için krem sürdük o bu arada sikimizi yalıyordu sikicek olmuştu ilk önce ben sikimi o daracık götüne sokmaya başladım o yeter artık sok diyordu ben arkadişım ve ibrahim zevkten deliriyordu ben köküne kadar sokmuştum o ahh ohhh diye bagırıyordu ben 3kez boşaldım arkadaşim feyyaz 4kez boşaldi tadı damagımızda kaldı her zaman yapıyoruz erkek sikmek inanılmaz bir zevk herkese tavsiye ederim msn adresim ceyhan6005

otobüsteki pasifim

Merhaba sexhikayeleri net okurları ben ıspartadan fırat…Daha önceden 4 gerçek öykümü paylaşmıştım sizinle şimdide 5.hikayemle karşınızdayım… Sizinle paylaşacağım gerçek hikayem bundan yaklaşık 3 yıl önce oldu….Üniversitede vize zamanıydı…Bir pazar günü son sınavıma girmiştim.ve Okulda otobüs durağında bekliyordum….sonra otobüs geldi ve    binip arkaya doğru ilerledim…Durakta benimle birlikte 2 kişi daha vardı…. Bunlardan biri biraz yumuşak birine benziyordu. Ve okişide arka taraflara doğru ilerleyip benim hemen önümdeki yere oturdu…Neyse ben açtım kitapları ve başladım cevapları doğru yapıpyapmadığımı incelemeye…Aradan 5 dk geçmeden önümdeki yumuşak genç arkasına döndü ve saat kaç diye sordu sonra saati söyledim ve tekrar kitaplara bakmaya başladım…Ama bir taraftanda genci .    tartmaya başladım…İçgüdülerim gencin bir gay olduğundan yanaydı çünkü ses tonu hal ve hareketleri tıpkı bir gay olduğu yönündeydi….Bu sefer ben atıldım ve sınavlardan açtım konuyu oda bana karşılık verince ben yerimden kalktım ve onun yanına oturdum…Neyse muhabbet o kadar ilerledi ki birde baktım çarşıya kadar gelmişiz…Buarada adının ali olduğunu öğrendim…Sonra ben aliye isterse bir yerde çay içebiliriz diye teklifte bulundum    aslında içimden kabul etmez diye geçiriyordumki peki tamam dedi…ve pastanenin yolunu tuttuk…İçeri girdiğimizde çok fazla kişi yoktu…Hemen bir yere oturup siparişleri verdik…Ölesine konularda konuşurken ben konuyu kızlara falan getirdim ve kız arkadaşının hiç olmadığını kızlarla arasının soğuk olduğunu öğrendim ve artık kararımı vermiştimki ali bir gaydı…O kaçamak cevaplar verdikçe ben onu zorlayan sorular sormaya devam ettim ve rtık son aşamaya geldim…Ona bir sırrım olduğunu ve kimseye söylememesi şartıyla ona söyleyebileceğimi söyledim…Oda hemen kabul etti…Sonra ben aliye bir gay olduğumu ve    erkeklerden hoşlandığımı söyledim…Ne tepki vereceğini düşünüyordum ki alide kendisininde pasif bir gay olduğunu söyledi…Öyle rahatlamıştımki anlatamam o an…Ve ardından başladık bu sefer cinsellikle ilgili muhabbete…Sonra aliye benim evime gelip gelemeyeceğinisordum…Oda zevkle kabul etti…Biz pastaneden çıktık yola ve evin yolunu tuttuk…Yürürken    bile nasıl sex yapacağımı düşünüyordum…Eve geldiğimiz gibi daha ayakkabıları çıkartmadan ben aliye arkadan sarıldım…Ne uğradığını anlamamış bir halde alide kalçalarını .    oynatmaya başladı…Hızlıca ayakkabıları çıkartıp odaya ilerledik ali önde ben ona sarılmış arkasında bir şekilde yatağın yolunu tuttuk…sonra ali yatağa oturdu    bende yanına oturdum…ve elimi vücudunda gezdirmeye başladım…Ama ali çok çekingendi ve elleri bacaklarında öylece bekliyordu…Sonra alinin ellerini aldım ve penisimin üstüne koydum…Oda hareketlenmeye başladı…Ben onu okşarken oda benimkini okşamaya başladı…Sonra .    ben alinin üstünü çıkartım ve onu hızlı hızlı soymaya başladım…Gördüğüm    manzara karşısında dona kaldım çünkü alinin hiçbir yerinde bir tane kıl yoktu…Bir tek penisinin üstünde çok az kıl vardı ve belliki keseli fazla zaman olmamıştı….Aliyi soyduktan sonra sıra bana gelmişti ben üstümü çıkartırken alide kotumun fermuarını açtı ve pantolonumu indirdi…Artık    üstümde birtek boxerım kalmıştı ve beni ali yatağa doğru uzandırdı…Sonra belime doğru kendi uzanarak boxerın üstünden aletimi okşamaya başladı…Alinin eli    dokundukça benimki hareketlenmeye başladı ve bir müddet sonra artık tamamen kalkmıştı…Alide daha fazla dayanamayıp boxerımı sıyırarak muhteşem aletimle karşı karşıya kaldı…Bir alete bakıyor bir bana bakıyordu bende neden durduğunu sordum…Ali ise daha önce hiç bukadar büyük bir alet görmediğini zaten    topu topu 4 kere p olduğunu söyleyince ben zevkten daha da uçtum çünkü dar delikler herzaman hoşuma giderdi…Ve alininkide son    derece dardı en son iişkiye girdiğinden buyana 5 ay geçmişti…Baktım ali çekiniyor yine ben aletimi tutup alinin dudaklarına doğru getirdim .    ve onun ağzına sürtmeye başladım…Ve oda naz yapmayı kesip başladı beimkini harıl harıl yalamaya…Ağzına öyle bir sokuyorduki nerdeyse benim 17 cmlik aletim ağzında kayboluyordu…O benimkiyle oynarken bende elimi elinin dar deliğine götürüp başladım okşamaya…Bir taraftan alet yalamak bir taraftanda deliğine    ellenmek aliyide zevke getirmiş olacakki alinin önündede hareketlenme başladı…Bir müddet sonra alininkide karkmıştı ama ben haka inik sanıyordum…çünkü aleti çok    küçüktü ama devasa bir kalınlığı vardı…Ben kendi penisimi kalın olarak bilirdim ama alininkinin yanında benimki çok ince kalıyordu…Artık hazırdım aliyi yatağa yüzüstü yatırdım ve bacaklarını havaya kaldırarak deliği tam karşıma aldım…Önce dil darbeleriyle aliyi azdırmaya başladım…Öyle çok zevk alıyorduki ali kafamı bastırmaya başladı bende yalamayı daha seri şekilde sürdürdüm…Sonra parmaklarımı deliğinde ilerletmeye başladım…önce 1 sonra 2 ve en sonunda 3 parmağımda aliyi sikmeye başladı.Böyle bir müddet daha devam ettim tam boşalacakken artık kestim çünkü boşaldıktan sonra zevk almazdı ve bende    bunu istemiyordum…Bacakları havadayken alinin deliği üstüne aletimi getirdim.Sonra yavaş yavaş mor deliğin üstüne getirdim…Biraz yüklendim ve aletimin kafasını içeri sokmayı    başardım..Ama tam bu anda ali inledi yavaş ol diye…Bende merak etmemesini söyledim ve yavaş yavaş içerde ilerlemeye devam ettim…Biraz bekliyor ve aliye yükleniyordum son yüklenişimle artık tamamen alinin içindeydim ve başladım gidip gelmeye…Alide moda girdi ve benimle aynı frekansta oda kendini itip çekmeye başladı…Sonra içinden çıkıp 4 ayak pozisyonuna getirdim onu…Önümde öyle bir duruşu vardıki beni daha da azdırmıştı bu    pozisyon…Daha fazla bekletmeden hemen aletimi deliğe yuvarladım ve başladım hızlanmaya…artık alide alışmış oda zevkin doruklarına çıkmaya hazırdı…Bu pozisyonda da aliyi siktikten sonra bacaklarım titremeye başladı.Boşalacağımı anlayan ali hemen bana doğru .    dönüp aletimi ağzına getirdi ve başladı eliyle aletimi sıvazlamaya ben hırıltılar içinde boşalırken alide aslan kocacım hadi akıt tüm menilerini ağzıma hadi ver o güzel tohumlarını diye konuşmaya başladı…Daha fazla dayanamayacağımı anladım ve alinin ağzına tüm menilerimi boca etmeye başladım…Alide adeta hiç birini kaçırmayıncaya kadar hepsini yalayıp yuttu…Tüm menilerimi silip .    süpürmüştü ali ve aletimi bırakarak yüzünü temizlemeye gitti..Bende yatağa uzanmış rahatlamıştım…Sonra oda yanıma uzandı ve böyle birer sigara içtik…Ama ben daha doymamış olacaktımki aliye bir kere daha yapalımmı dedim sanki alide bu soruyu beklermişçesine hemen doğrulup aletime yumuldu ve çok geçmeden benimkini tekrar havalandırdı…Ama bir şartı vardı bu sefer ali üstte olmak istiyordu…Bendetabi dedim…Aletimin kıvama geldiğini gördüğü anda ali üstüme    çıktı eliyle aletimi tutup deliğinin üstüne getirerek başladı yüklenmeye…Çok geçmeden artık tekrardan alinin içindeydim ve ali üstümde hoplamaya başlamıştı…Her kalkkıp    oturuşunda şap şap diye taşşaklarımın alinin poposunda çıkardığı sesle karşılaşıyordum…Bir müddet sonra ali zevke gelmiş olacakki boşalmaya başladı tüm menilerini göbeğime akıttı ama hala üstümde zıplamaya devam ediyordu çok geçmeden bende boşalacağımı söyledim aliye…Ve ali üstümden kaklıp benimkini tekrar ağzına aldı…Öyle güzel yalıyorduki tğm menilerimi hakediyordu…Birden boşalmaya başladım alide mutluluktan olsa gerek işte ödülüm dercesine bana bakıyordu…O gün aliyi kolay bırakmadım ve 2 kez daha siktikten sonra evine yolladım…Daha sonraları 2-3 kez daha buluşup mükemmel sikişimizi yeniledik..Ve okulunu bitirip memleketine dönünce ilişkimizde son buldu…Isparta ve çevresinden olan gay arkadaşlar benimle buluşmak isterlerse maillerini bekliyorum… Benden şimdilik bukadar görüşmek üzere…Gönderen: pegasus32  

Karısını bağırta bağırta siktim gıkı bile çıkmadı

merhaba sevgili okurlar uzun zamandir sex hikayelerini takip ediyorum ve sonunda bende bu konuda cok sey yasamis biri olarak tecrubelerimi sizler ile paylasmak istedim, yazimi okurkan herkese zevk dolu anlar dilerim. Ismim mert, 40 yasinda, yakisikli sayilabilecek, dürüst güvenilir ve sir küpü denilen türden bir insanim. Sirdas bir yapiya sahip olmam basimdan geçen olaylada yakindan ilgilidir. Bundan 1 yil önce irc chat kanallarinin birinde sohbet ederken Nedim isminde, bana 43 yasinda oldugunu söyleyen biriyle tanistim. Havadan sudan biraz konustuktan sonra konu cinsellige geldi dayandi.Bana,kadinlardan oldugu kadar erkeklerden de hoslandigini söyleyince onun bisexual oldugunu anladim. Yarim saatlik bir sohbetin ardindan Nedim bey,esininde yaninda oldugunu ve bütün yazdiklarimi okudugunu ayrica beni çok nazik ve seviyeli buldugunu yazinca esi hakkinda ona sorular sormaya basladim. Esinin iri gögüslerini,dolgun yuvarlak kalçalarini ve aminin sari killarini anlatirken zevkten elinin titredigini yazilarindaki bazi harf hatalarindan hemen anladim. Kocasinin anlattigi kadariyla Selma hanim;32 yasinda iri gögüslü,dolgun pürüzsüz kalçali,kalin dudakli,mavi gözlü kisacasi sex abidesi bir kadindi.Bana karisiyla bir karar verdiklerini,grupsex yapmak için ciddi evli çift aradiklarini söyledi. Konusmalarimiz esnasinda birkaç evli çiftle birlikte oldugumu söyledigimden Nedim beyin bu talebi bana gayet dogal geldi. Fakat benden istedigi sey prensiplerime tamamen ters bir olaydi, çünkü ben iliskilerimi,heleki evli çiftlerle olan iliskilerimi asla desifre etmeyen bu camiada güvenilirligiyle taninmis biriyimdir. Bunu onada açikça anlattim, kim olurlarsa olsunlar onlari kesinlikle birlikte oldugum diger çiftlerle tanistiramayacagimi bunun prensiplerime aykiri oldugunu söyledim.Benim bu tutumum karsisinda Nedim bey sasirtici bir sey söyledi, ‘’tam bizim aradigimiz gibi birisin bizim amacimiz aslinda evli çiftlerle birlikte olmak degil,karima ve bana cinsel fantezilerimizi doyasiya yasatacak bir erkek partner bulmakti,bunu uzun zamandir arzuluyorduk ama ünlü ve zengin biri oldugum için kimselere güvenemiyorduk’’dedi.Konusmamizin ardindan Nedim bey sözü fazla uzatmadan mail adresimi istedi birkaç dakikalik görüntülü sohbetin pesinden telefonumu alarak beni aradi, özel soförünü gönderecegini, soförün beni zorlanmadan bulabilecegi bir adres vermemi istedi.Özel soför çok çenebaz biriydi,bana bir sürü merakli soru sordu,en sonunda sabrim tasti ve çok çenebaz biri oldugunu sadece arabayi kullanmasini soföre açikça söyledim.Eve geldigimde kapiyi Nedim bey ve esi Selma hanim birlikte açti birbirimizi çok kisa bir süre süzdükten sonra beni oturma odasina davet ettiler.Ikram ettikleri üç duble Jack Daniels ve Madlen çikolatanin ardindan ortam iyice yumusamisti.Selma hanim müsaade isteyerek üzerine daha rahat bir seyler giyecegini söyleyip odadan ayrildi. Geriye döndügünde üzerinde saf ipekten,iri meme uçlarini alabildigine belli eden kisacik pembe bir gecelik vardi.Kocasiyla bir an bakistiktan sonra gelip yanima oturdu Eline bir çikolata alip agzina götürdü, öyle bir çikolata yiyisi vardi ki sanki senin sikinide bu çikolata gibi yalar yutarim der gibiydi. Dudaginin kenarina bulasan çikolatayi silmek için tam peçeteye uzandiginda onun elinden tutarak kendime dogru çekmemle çikolata bulasmis dudaklarini emmeye baslamam bir oldu.O da ayni anda heyecandan titreyen elini hasretle sikime götürüp pantolunun disindan yaragimi kavradi. Kocasi bacak bacak üstüne atmis bir yandan bizi seyrediyor bir yandandapantolonun disindan kendi aletini oksuyordu. Selma dudaklarini dudaklarimdan çekmeden bir eliyle pantolunumun fermuarini indirdi ve zevkten ucu islanmis tas gibi koca sikimi sikica kavradi ve oksamaya basladi .Uzunca bir süre öpüstükten sonra artik bu kadar öpüsme yeter diye düsünüp Nedimin karisinin sari saçlarini kuvvetle kavrayip kafasini sikime dogru bastirdim o da buna dünden raziymis gibi, tas gibi damarli yaragima öyle bir saldirip yalamaya basladiki, bir an bu dünyayla iliskim kesildi kesin cennetteyim diye düsündüm.Çoktan pantolonunu çikarmis olan kocasi yaragimi istahla yalayan karisinin arkasindan yaklasti, karisinin bütün ihtisamiyla ortaya çikmis beyaz pürüzsüz götünü yalamaya basladi. Sevistigimiz koltuk rahat fakat dar oldugundan birden sikimi selmanin agzindan çekip kari kocanin ellerinden tuttum ve hadi bana yatak odanizi gezdirin dedim.Selma elinden sekeri alinmis bir çocuk gibi yüzüme bakiyordu.Mükemmel bir yatak odalari vardi, tavan dahil odanin üç cephesi komple aynaydi.Üçümüz yatagin üzerine çiktik,sirt üstü yatmamla kari kocanin sikime saldirmasi bir oldu.Kari koca sikimi paylasamiyor deliler gibi istahla yaliyorlardi.Selma yi belinden kavrayip 69 pozisyonuna getirdim, aman tanrim o ne muhtesem bir göttü,hemen dilimi Selma nin tertemiz ve daracik kara incisine sokup yalamaya basladim. Ben götünün deligini yalarken o kadar zevk aliyorduki sari killarla kapli amindan sizan zevk sivilari çenemden asagi süzülüp boynumu islatiyordu.Selmanin altindan biraz daha asagi kayip agzimi onun muhtesem amiyla ayni hizaya getirip zevkten vicik vecik olmus bal kutusunu yalamaya basladim.Bu duruma fazla dayanamadi sarsila sarsila öyle bir bosaldi ve amini yüzüme bastirdiki bir an bogulacam sandim. Yüzüm gözüm Selmanin am sivilariyla kapli olarak yatakta dogruldum ve kusursuz götünü sikime dogru çektim ve dimdik yaragimi Nedimin karisinin amina öyle bir yerlestirdimki karisi derin bir ohhh çekerken,baska bir erkegin kocaman sikinin karisinin amina girdigini gören Nedim bey kendinden geçmis bir sekilde yataga bosalirken bende sikimi Selma nin amindan çikardim ve yüzünü bana çevirip koca sikimi tekrar agzina verdigim anda öyle siddetli orgazm oldum ki spermlerimin birkaç damlasi Selma nin agzindan tasarak yataga damladi.Orgazm aninda öyle kendimden geçmis olmaliyim ki elime baktigimda avucumda Selma nin sari saçlarindan epey bir miktar yoldugumu gördüm.Ardindan Selma hanim hem temizlenmek hemde birer duble whisky daha getirmek için disari çikinca kocasi tekrar sikimi agzina alip istahla yalamaya basladi. Az önceki orgazmimdan sikimde kalan spermleri iyice emip yalayip yuttu.Selma elinde whisky bardaklariyla kapidan girdiginde kocasini sikimi istahla yalarken görünce gözlerime bakip tatli bir tebessüm ederek bardaklari kenara koydu ve bizi izlemeye basladi o da bu duruma fazla kayitsiz kalamayip kocasinin sikini agzina aldi.Kocasi benim sikimi karisida kocasinin sikini istahla yalarken bende arada whiskimden bir yudum almak için bardaga uzandigimda aklima Selma nin amindan whisky içmek geldi. Yaragimi Nedim in agzindan çikarip Selmayi sirt üstü yatirdim gögüslerinin arasindan içkiyi yavas yavas dökerken bende agzimi amina dayadim. Selmanin am sivilariyla karismis Jack Daniels in tadi bir harikaydi. fakat birden Selma kipirdamaya huzursuzlanmaya basladi :)) whisky amini yakmis canini acitiyordu.Bunu anlayinca bardagi kenara koyup dilimi Selmanin aminin iyice derinliklerine sokup ne var neyok yalayip yuttum.Ben karisinin amini yalamayi birakinca Nedim onun bacak arasina geçip gidip gelmeye basladi.bir yandanda arkasina geçmem için bana isaret ediyordu bende önceden hazirladiklari kremi iyice damarlari çikmis sikime sürüp Nedim in arkasina geçtim Yaragimi yavas yavas götüne sokarken oda bir yandan karisini sikiyordu sikimi nedime köküne kadar sokunca nedimden derin bir oh sesi yükseldi bunu hisseden karisi iyice tahrik olmus kocasinin sirtini tirnaklayip kanatiyordu bu pozisyona fazla dayanamayan kari koca ayni anda sarsila sarsila bosaldi tam bende bosalacagim sirada sikimi nedimin götünden çikarip ikisinin arasina geçtim ve spermlerini yutmak için bekleyen nedim ve karisinin yüzüne bosaldim kari koca spermlerimi yalamak için adeta birbiriyle yarisiyorlardi.

latin

25 yaşında uzun boylu düzgün bir fiziği olan çoğunlukla pasif eğilimler taşıyan bir gencim. Aile ziyareti için Antalya’ya gittim bu yaz. Sahilde gezinirken gözüme ben boylarda atletik tahrik edici kıvamda kılları bulunan biri ilişti. Bir süre gözlerimi ayıramadım. Ona bakmış olduğumu fark edecek ki İngilizce olarak saati sordu. Bilebildiğim kadar yanıtladım. İnternette yabancılarla konuşmaya alışık olduğumdan fiziğimle ilgili söylediklerini anlamakta güçlük çekmedim. Dahası aynı yavşamayı bildiğim kadar ben de yaptım. Kısa bir süre sonra birlikte olmak için anlaştık.. Tuhaftır aslında o gün sahile erkekleri kesmeye gidiyordum ve aklımdan böyle bir şey geçmemişti. İki arkadaşıyla beraber gelmişler onları ekmesi gerekiyordu, benim de ailemi ekmem gerekiyordu…. Akşam buluşmak için ayrıldık.Akşama kadar zaman geçmek bilmedi. Ne yapabileceğimizi düşündüm durdum. Altındaki şorttan aletinin boyu hakkında bir fikir edinemedim…. Orta halli bir şeydir diye kendi kendimi merakımdan kurtarmaya çalışıyordum…. Adı Pedro’ydu. İşini filan da sordum ama o kadarını anlayamadım zannımca bizde karşılığı olmayan bir iş. Yaşı 28…Akşama kadar ailemden kurtulabilmek için akla karayı seçtim. Ailemden kurtulsam da nerede birlikte olacaktık. Açıksaha sevişmelerini sevmem ki burası Türkiye… Neyse Pedro dediğim yere geldi. Normal iki arkadaş gibi laflamaya başladık. İş yer problemine geldi takıldı. Ne yapalım ne yapalım… Bir otel bulmak bu zamanda oldukça güç ki bulsak bile bende para ne gezer. Sonra Pedro’ya durumu yapabildiğim kadar açıkladım. Kemer’de bildiği bir otel varmış (ikinci gelişiymiş Türkiye’ye) atladık arabaya oraya gittik. Bu arada paramın olmadığını anlatmaya çalışıyorum ama sorun olmadığını söylüyor. Neyse otele girdik yer tuttuk ve çıktık. Tabi bunu yaparken ki halimi tahmin bile edemezsiniz. Resmen sikişmeye geldiğimiz belli. Bir yandan da tanıdık olmasın filan diye sağa sola bakınıyorum… Efendim fazla uzatmayacağım…. Girer girmez odaya öpüşmeye başladık. Hemen elimi aletine attım. İçimden işimiz var dedim… hiçbir sertlik yok ayrıca kalabalık da değil önü. Biraz üzüldüm ama vücudunun atletik ve kıllı oluşu telafi eder bu durumu diye düşündüm. Soyun filan bu arada artık kim kimin neresini yalıyor takip edemiyorum. Çok azgın bu gavur. Karanlık odada yeterince seviştik ve sıra artık en reel kısma geliyordu. Diz çöktüm önüne ve başımı ellerine teslim ettim. Ne düşündüğümü anlamakta gecikmedi. Aletini yüzüme filan sürttü sonra ağzıma aldım. Ve tabiki yanıldığımı anladım. Hayatımda gördüğüm en müthiş alete sahipti. Uzunluğunu sanırım tahmin edersiniz. Ne kadar olduğunu sordum daha sonra konuşurken 8.5 inç olduğunu söyledi. Bizdeki 21-22 cm’ye denk düşüyor. Neyse iyice yaladım ve beklemediğim bir anda boşalmaya başladı. Ağzım yüzüm her yerim dölüyle doldu. Sıcaklığı midemi bulandırmak üzereydi ki tükmüğümle ağzımdakileri dışarı çıkardım… bir süre sonra kokuya da alıştığımdan mide bulantım kesildi. Hala sikini ağzıma sokuyor yüzüme gözüme sürüyordu. Sonra beni ayağa kaldır ve ben öpmeye başladı. Kendi dölünü yalıyordu. Zevkten ölmüştüm gerçekten beklemiyordum. O gece sabah kadar türlü şekillerde sikti beni. Ben onu sikmeyi teklif ettim kabul etmedi. Kendi dölünü yalayan adam sikimi bile yalamadı. Sabah deliğimin ne kadar acıdığını anlatamam. Krem filan da kullandık ama acıya engel olamadım. Uyanır uyanmaz yine içinde gezinmeye başladı. Öğleyin otelden çıktık ama nasıl yürüdüğümü hatırlamıyorum. Bir iki gün sonra tekrar buluştuk. Aynı yere gittik ve bu defa tam bir hafta orada kaldık. Artık ne kadar sikildiğimi siz düşünün. Yarağa ve sperme doydum diye düşünüyordum ama olmuyor. Aradan bir ay geçmeden ben yine yanmaya başladım. Bu arada Pedro ile İnternette sık sık görüşüyoruz. Sadakat hak getire siktiklerinin resimlerini yolluyor bana. Güya benim yerim ayrıymış…. 2005`in yazında yine gelecek. Bana bir ay ayır diyor. Gitti bizim göt….Sonra tekrar yazarım (başka ilgi çekici hikayem olmadı ne yazık ki tipsiz birkaç adamla kısa birkaç sikin hikayesini kim okur… ama derseniz ki pedro kadar iddialıyım sik ve sikiş konusunda maillerinizi beklerim…. [email protected])